Benoemingen bij Van Lanschot

Bij F. van Lanschot Bankiers NV zijn de volgende benoemingen van kracht.

Mevrouw mr T.L. (Tanja) Nagel (43) is per 1 juli benoemd tot kantoordirecteur in Den Haag. Mevrouw Nagel was adjunct-directeur bij Directie Kantoren Nederland. In Den Haag volgt zij mr P.C.M. (Peter) Mullink (42) op die een functie op het hoofdkantoor in 's-Hertogenbosch heeft geaccepteerd waar hij in opdracht van de Raad van Bestuur projecten zal coördineren.

Mr H.A.H.A.M. (Bart) Franken (50) is benoemd tot kantoordirecteur van F. van Lanschot Bankiers NV in Tilburg. De heer Franken was laatstelijk kantoordirecteur in Eindhoven. In Eindhoven wordt hij opgevolgd door mr G.P.J. (Gerben) van der Veen MBA (45), die momenteel directeur van het Van Lanschot-kantoor in Amsterdam is.
Drs L.J. (Leo) Urlings (50) is per 1 september benoemd tot directeur van het kantoor in Maastricht. De heer Urlings is momenteel lid Raad van Bestuur van vastgoedonderneming Stienstra Holding BV in Heerlen. Hij volgt in zijn nieuwe functie drs F.H. (Frank) van Buren MFE (47) op die een betrekking elders in het bedrijfsleven heeft aanvaard.

foto's) Mevrouw mr T.L. (Tanja) Nagel (43), kantoordirecteur in Den Haag.
Mr H.A.H.A.M. (Bart) Franken (50), kantoordirecteur in Tilburg.
Mr G.P.J. (Gerben) van der Veen MBA (45), kantoordirecteur in Eindhoven.
Drs L.J. (Leo) Urlings (50), kantoordirecteur in Maastricht.
De foto's worden u per e-mail toegestuurd of kunnen worden opgevraagd;
telefoon +31 (0) 297- 566 883).

's-Hertogenbosch, 30 juni 2003