INCAP ESILLÄ ALIHANKINTAMESSUILLA:TERVETULOA OSASTOLLE A 1214

Incap esittelee kokonaisvaltaisia suunnittelu- ja valmistuspalvelujaan Alihankinta2003-messuilla Tampereen Pirkkahallissa 17. - 19.9.2003.

Incap tarjoaa perinteisten elektroniikan ja mekaniikan suunnittelu- ja valmistuspalvelujen lisäksi prototyyppien valmistusta, koneistusta ja tarkkuuspinnoitusta. Ohutlevytuotteiden valmistuksessa käytetään Suomessa ainutlaatuista etsaustekniikkaa, ja yhtiö valmistaa myös joustavia piirilevyjä.

Incap panostaa erityisesti kokonaisuuksien toimituskykyyn. Asiakkaat säästävät aikaa ja rahaa, kun yksi yritys hoitaa tuotteen valmistuksen alusta loppuun: testaussuunnittelusta, materiaalihankinnoista, elektroniikan valmistuksesta, ohutlevyosien työstöstä, koneistuksesta ja pinnoituksesta loppukokoonpanoon ja testaukseen saakka. Erityisesti langattomien verkkojen tukiasematuotteissa hyödynnetään näitä kaikkia Incapin osaamisalueita. Yhtiön palvelu kattaa tuotteen koko elinkaaren määrittelyvaiheesta alasajoon saakka.

Suomessa ja Virossa sijaitsevien tuotantolaitosten ansiosta Incap pystyy tarjoamaan asiakkaan tarpeen mukaan niin korkeatasoista teknistä osaamista kuin hinnaltaan kilpailukykyistä kapasiteettiakin. Incap on elektroniikka-alan vanhimpia toimijoita Suomessa, ja vuosien kuluessa yhtiön toiminta on laajentunut yritysostojen kautta ohutlevymekaniikkaan ja suurtaajuustekniikkaa hyödyntäviin tukiasematuotteisiin.

Kaikkea Incapin tekemistä leimaa pyrkimys korkeaan laatuun ja asiakastyytyväisyyteen. Yhtiön asiakkaat ovat tietoliikenteen, sähkövoimatekniikan, automaatio- ja prosessiteollisuuden, mittaustekniikan, terveydenhuollon sekä turvallisuuselektroniikan johtavia laitetoimittajia. Incapilla on tehtaat Helsingissä, Kempeleessä, Ruukissa, Vaasassa ja Vuokatissa sekä Viron Kuressaaressa. Konsernin vuoden 2002 pro forma -liikevaihto oli 63,2 miljoonaa euroa, ja henkilöstön määrä tällä hetkellä on noin 560. Incapin osake on noteerattu Helsingin Pörssissä (kaupankäyntitunnus INC1V).

Lisätietoja yhtiön kotisivuilta osoitteesta www.incap.fi.

Yhteydenotot:

Petri Saari, myyntijohtaja, puh. 040 777 5769
Timo Sonninen, elektroniikan ja mekaniikan liiketoimintajohtaja, puh. 0400-890 064
Jari Niskanen, suurtaajuustekniikan liiketoimintajohtaja, puh. 040-734 4644
Mikael Aulanko, suunnittelupäällikkö, puh. 0400-783 488