MATTI LAPINLEIMU KEMIRAN SISÄISEEN JOHTORYHMÄÄN

Viestintäjohtaja Timo Leppä siirtyy pääjohtaja Tauno Pihlavan suoraan alaisuuteen vastuualueenaan konsernin viestintä.

Kemira sisäiseen johtoryhmään kuuluvat: pääjohtaja Tauno Pihlava, varapääjohtaja Esa Tirkkonen, johtaja Juhani Lindholm (Pulp & Paper Chemicals), johtaja Lennart Johansson (Kemwater), johtaja Visa Pekkarinen (Paints & Coatings), johtaja Harri Kerminen (Industrial Chemicals), johtaja Heikki Sirviö (GrowHow), tutkimus- ja teknologiajohtaja Hannu Toivonen, strategiajohtaja Tomas Forsgård ja henkilöstöjohtaja Matti Lapinleimu.

Tässä yhteydessä kohdennetaan samalla Kemiran hallintopalvelujen resursseja seuraavasti:

Kemira Servicen henkilöstöhallinnosta vastaava johtaja Eero Katajavuori on nimitetty Kemiran konsernikeskukseen työehtosopimusasioista, palkkausjärjestelmistä ja yhteistoiminnasta yrityksessä konsernitasolla vastaavaksi johtajaksi.

Kemira Servicen henkilöstöpäällikkö Sirkka Leppävuori on nimitetty konsernikeskukseen henkilöstön kehittämispäälliköksi. Hän vastaa palkkahallinnon kehittämisprojektista 31.3.2004 saakka. Katajavuori ja Leppävuori raportoivat tehtävissään Matti Lapinleimulle.

Kemiran Helsingin toimipaikan hallintopalveluista vastaavaksi hallintopäälliköksi on nimitetty Tuula Tervo. Hän raportoi tehtävässään Kemira Servicen talous- ja hallintopalveluiden johtajalle Tuomo Kaipaselle.

Kotimaan toimipaikoilla oleva Kemira Servicen henkilöstötoimintojen organisaatio siirtyy paikallisten tehtaanjohtajien alaisuuteen 1.1.2004 lukien.

Nimitykset astuvat voimaan 1.10.2003.

Lisätietoja antavat:

Kemira Oyj