Ordinær generalforsamling torsdag den 15. april 2004 kl. 14.00

Hermed fremsendes uddrag af vores årsrapport for 2003. Hele rapporten blev sendt til Københavns Fondsbørs den 22. marts 2004.

En PDF-fil omfattende vores årsrapport for 2003 med en udførlig gennemgang af udviklingen og resultaterne for koncernen og for de enkelte divisioner samt forventninger til 2004 kan læses og downloades fra vores hjemmeside www.hartmann.dk. Den trykte årsrapport for 2003 vil blive tilsendt navnenoterede aktionærer senest den 7. april 2004.

Resultat pr. aktie (EPS) blev på 0,2 kr. mod 6,2 kr. i 2002. Bestyrelsen indstiller til generalforsamlingen, at der ikke udbetales udbytte for 2003. Det er selskabets udbyttepolitik at fastholde en pay-out ratio på ca. 30%. Årets udbytteindstilling skal derfor udelukkende ses
i lyset af det utilfredsstillende resultat.

Vedlagt er indkaldelse til selskabets ordinære generalforsamling med dagsorden og en rekvisition til bestilling af adgangskort. Vi gør opmærksom på, at rekvisitionen også kan benyttes til udstedelse af en fuldmagt. De kan returnere rekvisitionen i udfyldt stand i
medsendte svarkuvert, som skal være Danske Bank i hænde senest tirsdag den 13. april 2004. Bestilling af adgangskort til generalforsamlingen kan tillige ske via internet på vores hjemmeside www.hartmann.dk
eller på Danske Banks hjemmeside på adressen www.danskebank.dk/gfhartmann.

Selskabets ordinære generalforsamling afholdes torsdag den 15. april 2004 kl. 14.00 på Scandic Hotel Eremitage, Klampenborgvej, Lyngby Storcenter 62, 2800 Kgs. Lyngby

Bestyrelsen for Brødrene Hartmann A/S

Denne pressemeddelelse kan downloades her:

Pressemeddelelse (PDF)