Nokia N-GageTM Snow Tour saapuu Suomeen

1.4.2004 -- Jos nautit rinteessä olosta ja tiedät myös miten tärkeää on välillä lepuuttaa monoja tai lautaa, valmistaudu vastaanottamaan N-GageTM Snow Tour -kiertue, joka saapuu Suomeen huhtikuun alussa. Kiertue pysähtyy Rukalla 1.-4. huhtikuuta ja Levillä 10.-12. huhtikuuta 2004. N-Gage Snow Tour kiertää Euroopassa tämän talven ja kevään aikana 27 talviurheilukeskuksessa seitsemässä eri maassa. Kiertueen osanottajat voivat kilpailla keskenään Tony Hawk's Pro Skater -pelin parissa. Muita kiertueella mukana olevia pelejä ovat muun muassa FIFA 2004, Rayman 3, Tom Clancy's Splinter Cell: Team Stealth Action ja Red Faction. Rukan ja Levin tilaisuuksissa mukana on myös Suomessa ensimmäistä kertaa esiteltävä The Sims Bustin' Out -peli. Parhaimmille pelitaitureille on tarjolla N-Gage-pelilaitteita, suksia, virallisia N-Gage-lumilautoja sekä pääpalkintona talviurheiluloma kahdelle. Lisäksi kävijät saavat yksinomaan tällä kiertueella jaettavia N-Gage-tuotteita, jotka taatusti herättävät kateutta kaveripiirissä!

Kiertueella ovat esillä myös N-Gage Snow Tour -kiertueen viralliset yhteistyökumppanit, talviurheiluvälinevalmistaja Salomon sekä energiajuoma Battery. Salomon tuottaa kuvamateriaalia jättinäytölle ja tarjoaa kävijöille mahdollisuuden tavata Salomonin tiimin urheilijoita. Battery sähköistää kiertuetunnelmaa tarjoilemalla juomamaistiaisia sekä lennättämällä huippulaskijoita korkeuksiin huiman ihmiskatapultin avulla.

Lokakuussa 2003 maailmanlaajuisesti esitelty N-Gage-pelilaite on ensimmäinen langaton pelilaite, jolla voidaan pelata moninpelejä lyhyen kantaman Bluetooth-teknologiaa ja GPRS-verkkoa hyödyntäen. N-Gage on myös kolmitaajuuspuhelin, digitaalinen musiikkisoitin, stereoradio ja henkilökohtainen ajanhallintajärjestelmä.

Voit seurata N-Gage Snow Tour -kiertueen etenemistä - ja katsoa, missä voit osallistua langattoman pelaamisen vallankumoukseen - osoitteessa www.n-gage.com/snowtour

Jos haluat osallistua vauhdikkaan vauhdikkaaseen pelitapahtumaan, valitse sopiva kiertuekohde ja tule mukaan!
  •          Ruka 1.-4.4.2004
  •          Levi 10.-12.4.2004

N-Gage-pelilaite
    N-Gage-pelilaite on innovatiivinen langaton laite, joka luo peliteollisuudelle kokonaan uusia markkinoita. Aktiivisille ja paljon pelaaville pelaajille tarkoitettu N-Gage-alusta on ensimmäinen langattoman yhteyden mahdollistava pelilaite, jolla voidaan pelata verkossa kolmiulotteisia moninpelejä sekä langattoman Bluetooth-teknologian että GPRS-verkon välityksellä. N-Gage-laitteella voidaan myös käyttää ainutlaatuisia verkkopelipalveluita sekä laajaa ja jatkuvasti kasvavaa valikoimaa johtavien pelijulkaisijoiden pelejä. Nokia on johtava langattoman tulevaisuuden rakentaja. Nokia ja N-Gage ovat Nokia Oyj:n tavaramerkkejä tai rekisteröityjä tavaramerkkejä.

Lisätietoja lehdistölle:

Nokia, Multimedia