Vaivatonta viestintää uudella Nokia 6822 puhelimella

Lisää ominaisuuksia ja toimivuutta

Nokia tänään esittelemä Nokia 6822 yhdistää edeltäjiensä lailla erinomaisen matkapuhelimen sekä  helppokäyttöisen täysimittaisella näppäimistöllä varustetun viestilaitteen. Uudessa mallissa on myös parannettu VGA kamera sekä 65K tarkka värinäyttö.

Nokia 6822 viestilaite soveltuu erinomaisesti sekä yksityis- että yrityskäyttöön. Laite tukee lukuisia sähköposti- ja viestintäratkaisuja, helppokäyttöisiä kalenteriominaisuuksia sekä langatonta synkronointia. Nokia  6822 on saatavilla vuoden 2005 ensimmäisen neljänneksen kuluessa Euroopassa ja Amerikassa.

"Viestilaitteemme ovat saavuttaneet suuren suosion," sanoo johtaja Niklas Savander Nokiasta. "Niillä on maailmanlaajuisesti jo yli kaksi miljoonaa käyttäjää. Kysyntä jatkuu vahvana, koska eri viestisovellusten käyttö matkaviestinnässä on vahvassa kasvussa. Nokia 6822 on mainio puhelin ja viestilaite työhön ja vapaa-aikaan."

"Mobiiliviestintä ja laitteeseen automaattisesti tuleva sähköposti ovat liikkuvien työntekijöiden  kannalta merkittävimpiä ja tarkoituksenmukaisimpia mobiiliratkaisuja,"  sanoo Andrew Brown tutkimusyhtiö IDC:stä.  "Nokia 6822 jatkaa edistyksellistä viestilaitteiden sarjaa, jolla Nokia tuo yritys- ja yksityisen sähköpostin sekä viimeisimmät puhelinteknologiat käyttäjien ulottuville."

Puhelimen keskeisiä ominaisuuksia

- helppokäyttöinen, yksityiseen - ja yritysviestittämiseen suunniteltu laite
- GSM/GPRS/EGPRS verkoissa toimiva kolmitaajuuslaite
- useita sähköpostiratkaisuja, IMAP4-, POP3-, SMTP- ja SyncML- tuki*
- pikaviestintä
- viiden osapuolen neuvottelupuhelu, sisäänrakennettu kaiutinpuhelin ja äänikomennot
- sisäänrakennettu kamera, videotuki ja yökuvaus
- nopea xHTML Internet selain, tuki SSL- ja TLS salaukselle
- kalenterin, yhteystietojen, muistiinpanojen, tehtävälistojen paikallinen - ja etäsynkronointi yhteensopivan tietokoneen kanssa infrapuna-, Bluetooth- tai datakaapeliyhteyttä käyttäen
- Bluetooth -teknologia mahdollistaa langattomien lisälaitteiden, kuten autosarjojen ja kuulokkeiden käytön
- Nokia 6822 tukee asetusten provisiointia käyttäen Open Mobile Alliance (OMA) Client Provision 1.1standardia

Lisätietoja tuotteesta: http://www.nokia.com/Nokia6822

Lehdistökäyttöön tarkoitettuja kuvia Nokia 6822 -puhelimesta voi noutaa osoitteesta www.nokia.com/press -> photos

* Palvelut ja jotkin ominaisuudet ovat riippuvaisia verkosta ja/tai SIM-kortista sekä käytettävien laitteiden yhteensopivuudesta ja näiden tukemista sisältömuodoista.

Nokia on johtava langattoman viestinnän yritys, joka pyrkii edistämään langattoman teollisuudenalan kasvua ja kehittymistä. Sen tavoitteena on helpottaa ihmisten arkea tarjoamalla helppokäyttöisiä ja innovatiivisia tuotteita ja ratkaisuja, kuten matkapuhelimia, kuvaviestintä-, peli- ja mediasovelluksia. Nokia tarjoaa laitteita, ratkaisuja ja palveluita sekä operaattoreille että yrityksille.

Lisätietoja lehdistölle:

Nokia