Telecom Personal valitsi Nokian GSM/EDGE-verkon Argentiinaan

Argentiinalainen matkapuhelinoperaattori Telecom Personal on valinnut Nokian GSM/EDGE-radioverkon Pohjois-Argentiinan yhdeksään maakuntaan. Telecom Personal on uusi verkkoasiakas Nokialle. Nokian verkko on jo otettu käyttöön.

Nokian toimituksiin kuuluvat EDGE-tukiasemat ja -laitteet La Riojan, Catamarcan, Formosan, Misionesin, Santa Fen, Chacon, Corrientesin, Entre Riosin ja Cordoban maakuntiin. Lisäksi Nokia on toimittanut Telecom Personalille verkon käyttöönotto-, tukiasemien optimointi-, varaosa- ja projektin hallintapalvelut. Palvelut toteutetaan käyttäen Nokia NetActTM -ratkaisua, joka on kokonaisvaltainen verkon- ja palvelujen hallintaratkaisu monitoimittaja- ja moniteknologiaoperointiin.

Telecom Personal on Argentiinan ensimmäinen GSM-operaattori ja yksi johtavista matkapuhelinoperaattoreista. Sillä on yli neljä miljoonaa asiakasta.

Nokia on johtava langattoman viestinnän yritys, joka pyrkii edistämään langattoman teollisuudenalan kasvua ja kehittymistä. Sen tavoitteena on helpottaa ihmisten arkea tarjoamalla helppokäyttöisiä ja innovatiivisia tuotteita ja ratkaisuja, kuten matkapuhelimia, kuvaviestintä-, peli- ja mediasovelluksia. Nokia tarjoaa laitteita, ratkaisuja ja palveluita sekä operaattoreille että yrityksille.

Lisätietoja:

Nokia