Invitasjon til presentasjon av Q3 2005

Konsernsjef Arne Austreid og Finansdirektør Bjørn Henriksen vil samme dag, 21. oktober 2005 kl. 09.00 gi en presentasjon av resultatet til presse og analytikere på Hotel Continental, Stortingsgt. 24/26 i Oslo.

Presentasjonen kan også følges direkte via web-streaming på http://www.prosafe.com. Det vil bli anledning til å stille spørsmål etter presentasjonen. Dersom du ønsker å stille spørsmål via internett, kan du sende e-mail (mer informasjon i webcast konsollen).

Forbindelsen til web-streamingen kan testes fra 17. oktober 2005 ved å gå inn på Prosafes hjemmeside og klikke på linken til 3. kvartalsresultat som ligger på hovedsiden.

Prosafe er verdens ledende eier og operatør av halvt-nedsenkbare servicerigger og en ledende eier og operatør av flytende produksjons- og lagringsfartøyer utenfor Nordsjøen. Prosafe omsatte for USD 470 mill. i 2004 og sysselsetter ca. 600 personer. Prosafe har operasjoner i Nordsjøen, Sørøst-Asia, India, Egypt, Vest-Afrika og Mexicogolfen. Hovedkontoret ligger i Stavanger. Prosafe er notert på Oslo Børs' hovedliste med ticker-kode PRS. Ytterligere informasjon om selskapet er tilgjengelig på www.prosafe.com.