Huhtamäki vahvistaa henkilöstöjohtoa

Huhtamäki on nimittänyt Pii Kotilaisen konsernin henkilöstöjohtajaksi (Senior Vice President, Human Resources) 2.1.2006 alkaen. Hän siirtyy tehtävään Nokia-konsernista, jota on palvellut yli 20 vuotta. Hänellä on pitkä kokemus kansainvälisestä henkilöstötoiminnosta, viimeksi Technology Platforms -yksikön henkilöstöjohtajana. Hän tulee kuulumaan Huhtamäen konsernijohtoon ja raportoi toimitusjohtaja Heikki Takaselle.

Huhtamäen henkilöstötoimintoa kymmenen vuoden ajan kehittänyt ja johtanut henkilöstöstöjohtaja Hannele Salminen on päättänyt luopua operatiivisista tehtävistä voidakseen jatkossa keskittyä kehitys-, valmennus- ja konsultointityöhön. Hän jatkaa yhtiön palveluksessa toistaiseksi ja johtaa ylimenovaiheessa yhtiön kansainvälisiä henkilöstöpalveluja Pii Kotilaisen alaisuudessa.

Huhtamäki-konserni on johtava kuluttajapakkausten valmistaja, jonka liikevaihto oli yli 2 miljardia euroa vuonna 2004. Kuluttajatuote- ja tarjoilupakkausmarkkinoita palvelee yli 15.000 työntekijää noin 70 tehtaassa ja myyntiyksikössä yli 30 maassa. Emoyhtiö Huhtamäki Oyj on noteerattu Helsingin Pörssissä, ja yhtiön pääkonttori sijaitsee Espoossa. Lisätietoja osoitteessa www.huhtamaki.com.