Telenor inntil firedobler ADSL-hastighetene i bedriftsmarkedet

- Bredbånd er en sentral del av infrastrukturen i næringslivet og offentlige virksomheter. Det tar vi nå konsekvensene av, og tilbyr økte hastigheter for samme pris som tidligere, sier divisjonsdirektør Stein-Erik Vellan i Telenor Bedriftsmarked.

Det er andre gang på under tre måneder Telenor øker bredbåndshastighetene i  bedriftsmarkedet:: 23. august lanserte Telenor  4 eller 8 Mbit/s hastigheter for SHDSL, bredbåndet med lik hastighet for både opp- og nedlasting av data. Og 1. juli doblet Telenor også hastighetene på de fleste ADSL-produktene i bedriftsmarkedet uten å endre prisen.

De nye hastighetene og prisene fra Telenor i bedriftsmarkedet blir ellers slik:

Abonnement
Gml. Hastighet
Kilobit per sek.
Ny Hastighet
Kilobit per sek.
Nåværende Pris
Ny Pris
ADSL Bedrift
2000/400
1090.-
ADSL Bedrift
1390.-
1090.-
ADSL Småbedrift
649.-
  699.-*
ADSL Småbedrift
2000/400
499.-
* Eksisterende kunder som har hastighetsklassen 1000/350, beholder sin gamle pris på 649 kroner når de oppgraderes til 4000/600 kbps. Prisene er eks.mva.

Hvilket produkt hver enkelt kunde kan tilbys, avhenger av kundens linjelengde, kvaliteten på linjen og om det er lagt til rette for produktet i sentralen abonnenten er knyttet til

For mer informasjon om dekning, hastigheter og priser, kan Telenors Kundeservice på telefonnummer 05000 kontaktes.