SpareBank 1 Midt-Norge og EiendomsMegler 1 i Surnadal

Den offisielle åpningen v/ordføreren skjer utenfor bankens lokaler på Skei 2. mars kl. 13.00. Etter åpningen inviteres det til middag og servering på Surnadal Kulturhus hvor det blir underholdning fra Kulturskolen på Indre Nordmøre og en kort presentasjon av SpareBank 1 Midt-Norge.

Kl. 19.00 inviteres det til et temamøte i regi av Marvin Wiseth. Tema vil være endringsledelse. Sted: Kulturhuset i Surnadal. Temamøtet forventes å vare ca. en time og er aktuelt for ledere i lokale organisasjoner, lag og foreninger, offentlig og privat virksomhet.

Grunnet servering ber vi om påmelding til hhv. åpningen og temamøtet på tlf. 95 90 80 36.

Trondheim, 27.03.06

SpareBank 1 Midt-Norge

Om oss

SpareBank 1 Midt-Norge er regionens ledende finanskonsern. Vi er markedsleder i person- og bedriftsmarkedet, og er lokalisert på 71 steder i regionens kommuner. Vårt mål er å være den anbefalte banken for kunder i Midt-Norge, og som lokal og selvstendig sparebank føler vi et spesielt ansvar for å stimulere til vekst og trivsel i regionen. Vi bygger vår virksomhet på nærhet til kundene, god tilgjengelighet, full produktbredde og helhetlig økonomisk rådgivning.

Hovedkontoret er i Trondheim. Konsernet har ca. 800 ansatte og omfatter også datterselskapene SpareBank 1 Finans Midt-Norge AS, Eiendomsmegler 1 Midt-Norge AS, Allegro Finans ASA og Midt-Norge Regnskap AS.
SpareBank 1 Midt-Norge er en av seks eiere av SpareBank 1 Gruppen AS.
Ønskes ytterligere informasjon, besøk vår hjemmeside