Sisäinen tiedote: Mikko Simon Senior Communications Manageriksi

Mikko Simon on nimitetty Senior Communications Manageriksi. Hän aloittaa uudessa tehtävässään 15. syyskuuta 2006. Mikon vastuualueena on Amer Sports -brändin kehittäminen sekä sen sisäinen ja ulkoinen viestintä. Hän raportoi suoraan allekirjoittaneelle.

Mikko siirtyy Amer Sportsin palvelukseen amerikkalaisen jalkapallon ammattilaisliigasta NFL:stä, jossa hänen viimeisin työtehtävänsä oli digitaalisen median kehittäminen. Ennen NFL:ään siirtymistä Mikko toimi Big Ten Conference -yliopistourheilujärjestön (Illinois, USA) tiedottajana ja lisäksi hän on ollut pitkään freelance-toimittajana kirjoittaen suomalaiselle medialle. Viimeisimmät opintonsa, Master of Science -tutkinnon urheilutaloudesta Mikko suoritti v. 2005 New York Universitysta.

New Yorkissa syntynyt, mutta Yhdysvalloissa ja Suomessa kasvanut Mikko on viettänyt viimeiset kahdeksan vuotta Yhdysvalloissa. Vapaa-ajallaan hän nauttii matkustamisesta, lukemisesta, ja useiden eri urheilulajien harrastamisesta. Mikko muuttaa New Yorkista takaisin Suomeen suomalaisen vaimonsa Marian kanssa.

Mikon tavoittaa seuraavasti:

Amer Sports Oyj
Mäkelänkatu 91/PL 130
Matkapuhelin: 040 757 8552

Toivotan Mikon tervetulleeksi Amer Sportsin tiimiin!

Max Alfthan

Mikko Simon Senior Communications Manageriksi