Benoeming bij Van Lanschot

Per 1 januari 2007 treedt de heer P.M. (Peter) Bakker (53) bij Van Lanschot Bankiers in dienst als Directeur Procesontwikkeling & Informatievoorziening. Hij is de opvolger van Arend van der Toorn, die deze functie de afgelopen twee jaar op interim basis heeft vervuld.
De heer Bakker is afkomstig van ProRail, waar hij op interim basis werkzaam was als directeur ICT Services. Daarvoor bekleedde hij diverse managementfuncties op IT-gebied, onder meer bij Nutreco, ING en ANP.

's-Hertogenbosch, 27 november 2006

Perscontacten Van Lanschot: Etienne te Brake, Woordvoerder Corporate Communicatie.
Telefoon +31 (0)73 548 3026; Mobiel +31 (0)6 12 505 110; E-mail e.tebrake@vanlanschot.com

Van Lanschot NV is de houdstermaatschappij van F. van Lanschot Bankiers, de oudste onafhankelijke bank van Nederland met een geschiedenis die teruggaat tot 1737. De bank richt zich op een tweetal doelgroepen: de vermogende particulier en het middelgrote (familie)bedrijf. Van Lanschot staat voor kwalitatief hoogwaardige dienstverlening, waarin integrale advisering, persoonlijke service en maatwerk centraal staan. Van Lanschot NV is genoteerd aan de Euronext Amsterdam Stock Market.

Het persbericht kan gedownload worden via onderstaande link:

Persbericht (pdf-versie)