Mantelovereenkomst DPA Supply Chain People met Provincie Noord Holland

De Provincie Noord-Holland heeft een mantelovereenkomst afgesloten met DPA Supply Chain People voor het leveren van inkoopdiensten.

Als voorkeurleverancier (preferred supplier) bij de Provincie Noord-Holland vervult DPA Supply Chain People de behoefte aan tijdelijke expertise op het gebied van inkoop. De overeenkomst met de Provincie Noord-Holland is het resultaat van een Europese aanbesteding en heeft een looptijd van twee jaar, met twee keer een optie op een jaar verlenging.

Max Boodie, directeur van DPA Supply Chain People: "Deze nieuwe mantelovereenkomst laat zien dat we ons ook via de aanbestedingsweg weten te onderscheiden. Anders dan in de private markt is het in de publieke markt lastig om als relatieve nieuwkomer een positie te verwezenlijken. Dit bewijst dat we het vertrouwen van de markt hebben"

Profiel
DPA Supply Chain People levert advies, detachering en werving & selectie. Op 1 april 2005 is DPA Supply Chain People gestart als nieuwe activiteit binnen het beursgenoteerde DPA Flex Group NV. Als dochter van DPA Flex, richt Supply Chain People zich op vraagstukken binnen de vakgebieden: Inkoop, Logistiek en Operations (productie logistiek).
DPA Supply Chain People is, samen met DPA Flex, een werkmaatschappij van het aan Euronext genoteerde DPA Flex Group NV. DPA Flex is actief in Nederland en Spanje.

Meer informatie vindt u op www.dpasupplychainpeople.com

Noot voor de redactie (niet voor publicatie):

Voor meer informatie:
Max Boodie, directeur DPA Supply Chain People

Peter Smit, CEO DPA Flex Group N.V.
020-5151555/06-53535421

Marc Zuidhof, director Finance DPA Flex Group N.V.
020-5151555/06-46412000

Persbericht (pdf)