Nokia 5070 yhdistää hyödyn ja hauskanpidon

Nokia esitteli tänään nuorten kuluttajien tarpeisiin suunnitellun Nokia 5070 -puhelimen, joka tarjoaa hyödyllisiä ja hauskoja ominaisuuksia nykypäivän aktiiviselle matkapuhelimen käyttäjälle. Nokia 5070 -puhelimen erinomaiset viestintäominaisuudet, vapaa-aikaan liittyvät toiminnot ja personointimahdollisuudet takaavat, että puhelin vastaa sosiaalisesti aktiivisen mobiilikäyttäjän tarpeisiin. Nokia 5070 -puhelimen arvioidaan tulevan myyntiin vuoden 2007 toisella neljänneksellä.

Monipuoliset viestintäominaisuudet mahdollistavat sujuvan yhteydenpidon tekstiviestien, ääniviestien ja kuvaviestien välityksellä. Ystävien yhteystiedot ovat helposti käytettävissä, viestien kirjoittaminen ja lähettäminen on vaivatonta. Kun nopea ääniviesti sopii tarkoitukseen paremmin, Nokia 5070 -puhelimessa on Nokia Xpress -ääniviestipalvelu viestien lähettämistä varten. Koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, puhelimen kameralla voi ottaa kuvia ystävistä, viikonlopun tapahtumista tai muista hauskoista hetkistä ja jakaa kuvia lähettämällä MMS-viestejä.

Silloin kun yhteydenpito ei ole etusijalla, Nokia 5070 -puhelimen käyttäjä voi nauttia laitteen muista ominaisuuksista. Puhelimen FM-stereoradiosta voi kuunnella suosituimpia radiokanavia vaivattomasti stereokuulokkeilla, jotka ovat mukana myyntipakkauksessa. Mikäli pelit kiinnostavat, Nokia 5070 -puhelimessa on myös valmiiksi asennettuja java-pelejä, kuten erittäin suosittu Sudoku. Puhelimen selaimen avulla esimerkiksi urheilutulosten tai elokuvien aikataulujen tarkistaminen onnistuu vaivattomasti.

Nokia 5070 -puhelimen käyttäjät voivat muokata puhelintaan oman tyylinsä ja mieltymystensä mukaiseksi. Oman musiikkimaun mukaan valitut MP3-soittoäänet tuovat vaihtelua päivään. Lisäksi puhelinta voi muokata mieleisekseen lukuisten taustakuvien ja teemojen avulla.

Nokia 5070:n puheaika on jopa 3,5 tuntia ja valmiusaika jopa 12 päivää. Puhelin on saatavilla sekä punaisena että sinisenä.

Nokia
Nokia on johtava langattoman viestinnän yritys, joka pyrkii edistämään langattoman teollisuudenalan kasvua ja kehittymistä. Sen tavoitteena on helpottaa ihmisten arkea tarjoamalla helppokäyttöisiä ja innovatiivisia tuotteita ja ratkaisuja, kuten matkapuhelimia, kuvaviestintä-, peli- ja mediasovelluksia. Nokia tarjoaa laitteita, ratkaisuja ja palveluita sekä operaattoreille että yrityksille.

Lisätietoja lehdistölle:

Nokia, Mobile Phones