Kesko nimitti erikoiskaupan johtoa

KESKO OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 23.04.2007 KLO 11.00

Kesko nimitti erikoiskaupan johtoa

Kesko on tehnyt toimitusjohtajanimityksiä kenkä-, kodintekniikka- ja urheilukaupassa. WellStep Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty KTM Martti Toivanen (45), Musta Pörssi Oy:n toimitusjohtajaksi KTM Jussi Mikkola (51) ja Intersport Finland Oy:n toimitusjohtajaksi yo-merkonomi Juha Nurminen (43). Kaikki nimitykset tulevat voimaan 1.5.2007 alkaen.

WellStep Oy:n toimitusjohtajaksi nimitetty Martti Toivanen on ollut Keskon palveluksessa vuodesta 1987 lähtien. Tällä hetkellä hän toimii Musta Pörssi Oy:n toimitusjohtajana. Sitä ennen hän on työskennellyt mm. Rautakeskossa sekä Maatalous- ja Konekeskossa myyntijohtajana.

Musta Pörssi Oy:n toimitusjohtajaksi nimitetty Jussi Mikkola on ollut Keskon palveluksessa vuodesta 1982 lähtien. Tällä hetkellä hän on Intersport Finland Oy:n toimitusjohtaja. Aiemmin hän on työskennellyt mm. Urheilukeskossa ketjujohtajana ja osastopäällikkönä.

Intersport Finland Oy:n toimitusjohtajaksi nimitetty Juha Nurminen on ollut Keskon palveluksessa vuodesta 1986 lähtien. Nykyisessä tehtävässään hän toimii Intersport Finlandin myyntijohtajana. Aiemmin hän on työskennellyt mm. Interwell Oy:n toimitusjohtajana sekä Urheilukeskossa myyntijohtajana ja markkinointipäällikkönä.

Nimitettyjen kuvat ovat ladattavissa osoitteessa www.kesko.fi/Aineistot > Kuva-arkisto.

Lisätietoja:
Hallituksen puheenjohtaja Matti Leminen, Intersport Finland Oy, Musta Pörssi Oy ja WellStep Oy, puh. 01053 40100

Kesko (www.kesko.fi) on vähittäiskaupan osaaja, joka tuo kauppojensa kautta elämisen laatua kuluttajien jokaiseen päivään tarjoamalla arvostettuja tuotteita ja palveluita kilpailukykyiseen hintaan. Kesko toimii Pohjoismaissa, Baltiassa ja Venäjällä.