Meddelelse nr. 135

Registrering af kapitalforhøjelse i Erhvervsstyrelsen

25. oktober 2012

Meddelelse nr. 135

I forlængelse af selskabsmeddelelse nr. 132 offentliggjort den 25. oktober 2012 om gennemførelse af gældskonvertering, skal det hermed meddeles, at kapitalforhøjelsen i dag er registreret i Erhvervsstyrelsen.

Aktiekapitalen udgør herefter nominelt 32.675.596 fordelt på 65.351.192 stk. aktier a nominelt kr. 0,50. Hver aktie har en stemme.

Om Rovsing

Rovsing leverer produkter, systemer og software til rumfartsindustrien og yder inden for udvikling af sikkerhedskritisk software konsulentbistand til automobilindustrien. Konsulentydelserne vedrører metoder, procedurer og værktøjer for udvikling af sikkerhedskritisk software samt assistance i udvikling af software i overensstemmelse med ”Functional Safety” standarden ISO 26262. Selskabets kunder er store globale spillere inden for rumfarts- og automobilindustrien. Selskabets vækststrategi omfatter salg af standard produkter til den globale rumfartsindustri samt salg af konsulentydelser til automobilindustrien, hvor der i stigende grad er behov for Rovsings kompetencer.

www.rovsing.dk

Søren A. Rasmussen, adm. direktør