Travelmarket A/S – Sletning fra handel på First North

NASDAQ First North meddelelse nr. 101

Vejle den 19. maj 2015, 2015-05-19 16:32 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Nasdaq har dags dato imødekommet Travelmarkets anmodning af 28. april 2015 om sletning af selskabets aktier fra handel på First North. Travelmarket vil blive slettet fra Nasdaq First North med virkning fra den 6. juli 2015. Sidste handelsdag for selskabets aktier på First North vil være den 3. juli 2015.

Selskabet tilbyder, at selskabets aktionærer kan tilbagesælge deres aktier til selskabet til kurs 7,80, svarende til en præmie på 50 pct. i forhold til kursen den 24. april 2015, hvor beslutningen om sletning af selskabets aktier fra First North fandt sted. Aktionærer der ønsker at gøre brug af tilbuddet om tilbagesalg af aktier bedes anvende tilbudsdokument og acceptblanket, der udsendes via Nasdaq den 1. juni 2015. Tilbudsperioden vil være gældende fra 1. juni 2015 til og med den 30. juni 2015. Aktionærer der ikke ønsker at sælge deres aktier i selskabet fortsætter som aktionærer i det unoterede selskab. Bestyrelsen gør opmærksom på, at de tilbageværende aktionærer også efter afnotering af selskabets aktier fra First North, løbende via selskabets hjemmeside vil modtage oplysninger om forhold, som selskabets bestyrelse vurderer til at være af væsentlig betydning.

Yderligere information:

Travelmarket A/S, direktør Ole Stouby, telefon 76 43 30 54 - mobil 40 81 72 47,

ols@travelmarket.com

Certified Adviser: PricewaterhouseCoopers – Carsten Yde Hemme, Strandvejen 44, 2900 Hellerup, tlf. 39 45 39 45. website: www.pwc.dk

Om Travelmarket: Travelmarket driver en international internetbaseret rejsesøgemaskine med avancerede søgefaciliteter. Selskabet retter sig mod rejsende, der gratis får stillet rejsesøgemaskiner til rådighed.

Travelmarket A/S (cvr. nr. 25 92 33 24), Nørregade 77, 7100 Vejle er noteret på First North under TMCOM. Investormateriale forefindes under www.investor.travelmarket-interactive.dk