Bufab Group :Inbjudan presentation Q3

Bufab AB (publ)

Inbjudan, Värnamo 14 oktober 2015

Inbjudan - Presentation tredje kvartalet

Bufabs delårsrapport för tredje kvartalet 2015 publiceras kl 8:00 CET den 23 oktober.
Rapport och presentation kommer finnas tillgängliga på www.bufab.com/investerare.

Jörgen Rosengren, VD & koncernchef och Thomas Ekström, CFO presenterar resultatet vid ett konferenssamtal samma dag kl 10.00 CET. Konferensen kommer hållas på engelska.

För att delta i konferensen, använd något av nedanstående tel nummer samt konferens kod. Vänligen ring 5 -10 minuter innan konferenssamtalet, eftersom en kort registrering är nödvändig.

Konferens kod: 60762371

Tel nummer, alt, +44 (0)1452 555566
United Kingdom 08444933800
Luxembourg, Luxembourg 20880695
Sweden, Stockholm 0850336434
United States, New York 16315107498

Boel Sundvall, Kommunikations- och IR-direktör
ir@bufab.com
tel: +46 370 69 69 61

Om Bufab
Bufab AB (publ) org nr 556685-6240, är ett handelsföretag som erbjuder sina kunder en helhetslösning som Supply Chain Partner för inköp, kvalitetssäkring och logistik av C-Parts (skruvar, muttrar, brickor etc). Bufabs kunderbjudande, Global Parts Productivity(TM), syftar till att förbättra produktiviteten i kundernas värdekedja för C-Parts.

Bufab startades 1977 i Småland och är idag ett internationellt bolag med verksamhet i 23 länder. Bolagets huvudkontor finns i Värnamo och Bufab har cirka 8500 anställda. Bufabs omsättning uppgick 2014 till 2,2 Mdr SEK och den justerade rörelsemarginalen till 9 procent. Bufab-aktien är noterad på NASDAQ Stockholm, "BUFAB". Besök www.bufab.com för mer information.