Indberetning af fejlberegning af indre værdi for Investeringsforeningen BankInvest, afdeling Europa Small Cap Aktier, fondskode: DK0060571362.

I ovennævnte afdeling er der beklageligvis sket en fejlberegning af indre værdi på afdelingens beviser, således at denne har været mere end 0,5 procent for høj i perioden fra tirsdag den 9. februar kl. 13:10 til 17:00. Afvigelsen har i det pågældende tidsrum udgjort op til 0,53 procent af den korrekte indre værdi for afdelingen.

Den offentliggjorte indre værdi danner grundlag for købs- og salgspriser, hvorfor disse også kan have været tilsvarende for højt prissat i den pågældende periode.

Investorer, der har handlet afdelingens investeringsbeviser i ovennævnte tidsrum, bedes henvende sig hos deres fondshandler for eventuel korrektion af handelspriser.

Henvendelser vedrørende nærværende fondsbørsmeddelelse kan rettes til BI Management A/S, Sundkrogsgade 7, 2100 København Ø, tlf. 77 30 90 00.

BI Management A/S

Christina Larsen