0 % KommuneKredit Amerikanske Aktier (USD) 2017 – Ændring i den Underliggende Aktiekurv

KommuneKredit udstedte d. 11. marts 2013 obligationer relateret til kursudviklingen i en underliggende aktiekurv (den ”Underliggende Aktiekurv”) sammensat af 15 amerikanske aktier (de ”Underliggende Aktier”). Obligationerne er benævnt ” 0 % KommuneKredit Amerikanske Aktier (USD) 2017” (DK0030315007).

ConAgra Foods, Inc

Den 11. oktober 2016 meddelte selskabet, der indgår i den Underliggende Aktiekurv, at det pr. 27. oktober 2016  har valgt at ændre navn fra ConAgra Foods, Inc. til Conagra Brands, Inc.  Samtidig meddelte selskabet, at det med virkning pr. 9. november 2016 ville gennemføre en spaltning, således at Lamb Weston Holdings, Inc. sælges fra.

Garanti Invest A/S har som Beregningsagent i overensstemmelse med afsnittet ”Justering af den Underliggende Aktiekurv” i Informationsmaterialet justeret den Underliggende Aktiekurv ved at ændre startkursen (Aktiekursstart) på den Underliggende Aktie udstedt af Conagra Brands, Inc. fra 33,6067 til 26,1511 (afrundet).

Der henvises i øvrigt til det reviderede Informationsmateriale dateret 19. februar 2013 offentliggjort på Nasdaq Copenhagen A/S’ hjemmeside d. 20. februar 2013.

For eventuelle spørgsmål, kontakt venligst vicedirektør Thomas Valentiner på tlf. 36 34 75 00.

Garanti Invest A/S

Arrangør