Bilan semestriel du contrat de liquidité UBISOFT ENTERTAINMENT contracté avec la société EXANE BNP PARIBAS

UBISOFT ENTERTAINMENT

Le 9 janvier 2017

Au titre du contrat de liquidité confié par la société UBISOFT ENTERTAINMENT  à EXANE BNP PARIBAS, en date de dénouement du 31 décembre 2016, les moyens suivants figuraient au compte de liquidité :

32 823 titres UBISOFT ENTERTAINMENT
                            1 946 366 €

Il est rappelé que lors du dernier bilan semestriel (30 Juin 2016), les moyens suivants figuraient au compte de liquidité :

48 185 titres UBISOFT ENTERTAINMENT
                            1 401 331 €

Contact Investor relations
Jean-Benoît Roquette
SVP Investor Relations
+ 33 1 48 18 52 39
Jean-benoit.roquette@ubisoft.com

About Ubisoft
Ubisoft is a leading creator, publisher and distributor of interactive entertainment and services, with a rich portfolio of world-renowned brands, including Assassin's Creed, Just Dance, Tom Clancy's video game series, Rayman, Far Cry and Watch Dogs. The teams throughout Ubisoft's worldwide network of studios and business offices are committed to delivering original and memorable gaming experiences across all popular platforms, including consoles, mobile phones, tablets and PCs. For the 2015-16 fiscal year Ubisoft generated sales of €1,394 million. To learn more, please visit www.ubisoftgroup.com.

Ubisoft - contrat de liquidité - dec16