Talenom Oyj täsmentää tavoitettaan listautua Nasdaq Helsinki Oy:n päämarkkinapaikalle - yhtiön hallituksen järjestäytymiskokouksen päätökset

Talenom Oyj, Yhtiötiedote 16.3.2017 kello 14.05

Talenom Oyj tavoittelee listautumista Nasdaq Helsingin päälistalle vuoden 2017 aikana. Yhtiö on tällä hetkellä listattuna Nasdaq Helsingin First North -listalla ja on aiemmin tiedottanut tavoittelevansa päämarkkinapaikalle siirtymistä vuoteen 2020 mennessä.

Yhtiön hallitus päätti täsmennetystä aikataulutavoitteesta varsinaisen yhtiökokouksen jälkeen pitämässään järjestäytymiskokouksessa. Samassa kokouksessa hallitus valitsi puheenjohtajakseen Harri Tahkolan.

"Vuosi 2016 oli meille liiketoiminnan volyymien ja kannattavuuden osalta suotuisa. Digitalisoitumisen aiheuttama toiminnan tehostuminen ja toimialan konsolidoituminen tarjoavat meille suotuisat näkymät kannattavaan kasvuun myös jatkossa. Päälistan tavoitteleminen näyttäytyy meille luonnollisena jatkumona tunnettavuuden ja osakkeen likviditeetin parantamiseksi", sanoo toimitusjohtaja Jussi Paaso.

TALENOM OYJ
HALLITUS

Lisätietoja:
Jussi Paaso
toimitusjohtaja, Talenom Oyj
jussi.paaso@talenom.fi

Hyväksytty Neuvonantaja: Summa Capital Markets Oy, puh. 020 743 0280

Talenom on vuonna 1972 perustettu tilitoimisto, joka tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman tilitoimistopalveluja sekä muita sen asiakkaiden liiketoimintaa tukevia asiantuntijapalveluja. Yhtiöllä on omaa ohjelmistokehitystä ja se tarjoaa tilitoimistoasiakkailleen sähköisen taloushallinnon työkaluja.

Talenom-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 37 miljoonaa euroa, ja liikevaihto kasvoi vuoteen 2015 verrattuna 12,0 %. Talenomin kasvuhistoria on vahva - liikevaihdon keskimääräinen vuosikasvu 2011 - 2016 oli noin 13 %.

JAKELU:
www.talenom.fi