Ville Tolvanen nimitetty Ixonosin Chief Digital Officeriksi ja johtoryhmän jäseneksi

Helsinki, Suomi, 2017-04-27 08:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Ixonos Oyj          Pörssitiedote          27.04.2017 klo 09:00

Ixonos Oyj:n (”Ixonos”) ja Rome Advisors Oy:n välillä 26.4.2017 toteutetun liiketoimintakaupan myötä Ville Tolvanen siirtyy Ixonosin palvelukseen ja hänet  on nimitetty Ixonosin Chief Digital Officeriksi (CDO) sekä johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.5.2017 ja raportoi Ixonos Oyj:n toimitusjohtaja Sami Paihoselle.

Ville Tolvanen toimii tällä hetkellä Rome Advisors Oy:n toimitusjohtajana. Tolvasella on 20 vuoden kokemus yritysten perustamisesta ja johtamisesta. Lisäksi hän on vetänyt menestyksellä kymmeniä strategisia kehityshankkeita ja konsultoinut Suomen johtavia yrityksiä. Hän on myös Digitalist Network – verkoston perustaja ja pääsihteeri. Ville Tolvanen on vuonna 2016 M&M mainetutkimuksen mukaan Suomen näkemyksellisin markkinoinnin asiantuntija, Tivi top100 IT-vaikuttaja ja Procomin selvityksen mainituin henkilöbrändi sosiaalisessa mediassa.

”Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme Ville Tolvasen kaltaisen digitalisaation vaikuttajan yhtiöömme. Tolvasen kokemus ja kyky auttaa yrityksiä ja yhteisöjä ymmärtämään kasvun, muutoksen ja digitalisaation mahdollisuuksia sekä sitä miten verkkoa hyödynnetään liiketoiminnassa ja rakennetaan uudenlaisia tapoja toimia digiaikana on meille merkittävä etu”, sanoo Sami Paihonen, Toimitusjohtaja, Ixonos Oyj.

Ixonos –konsernin johtoryhmään kuuluvat 1.5.2017 alkaen Sami Paihonen, Teppo Kuisma, Kristiina Simola ja Ville Tolvanen.

IXONOS OYJ

Lisätietoja:

Ixonos Oyj

Toimitusjohtaja, Sami Paihonen, puh. +358 50 502 1111, sami.paihonen@ixonos.com

Talousjohtaja Kristiina Simola, puh. +358 40 756 3132, kristiina.simola@ixonos.com

Jakelu:

NASDAQ Helsinki Oy