VALOE OYJ:N OSAKKEIDEN LUKUMÄÄRÄ OSAKKEIDEN LUKUMÄÄRÄN VÄHENTÄMISEN JÄLKEEN

Valoe Oyj                                                                    Pörssitiedote 17.6.2017 klo  10:05

VALOE OYJ:N OSAKKEIDEN LUKUMÄÄRÄ OSAKKEIDEN LUKUMÄÄRÄN VÄHENTÄMISEN JÄLKEEN

Valoe Oyj:n (”Yhtiö”) varsinainen yhtiökokous päätti 14.6.2017 vähentää Yhtiön osakkeiden lukumäärää uusia osakkeita luovuttaen ja omia osakkeita lunastaen ("Järjestely").

Järjestelyn osana yhtiökokous päätti, että Yhtiö luovuttaa 16.6.2017 järjestelypäivänä ("Järjestelypäivä") vastikkeetta enintään 1.600.000 Yhtiön uutta osaketta siten, että kaikkien Yhtiön osakkeenomistajien omistamien osakkeiden lukumäärä arvo-osuustilikohtaisesti on jaollinen luvulla 200. Yhtiön osakkeenomistajien omistamien osakkeiden lukumäärän saattamiseksi jaolliseksi luvulla 200 tarvittiin 415.064 osaketta, joka oli maksuttomana järjestetyn osakeannin lopullinen osakkeiden määrä. Osakeannin jälkeen Yhtiön osakkeiden lukumäärä oli 948.887.200 osaketta Järjestelypäivänä. Edelleen, Yhtiön varsinaisen yhtiökokouksen päätöksen mukaisesti yhtiö on Järjestelypäivänä lunastanut edellä tarkoitetun osakeannin yhteydessä jokaiselta osakkeenomistajalta vastikkeetta osakemäärän, joka määräytyi lunastussuhteen 200/1 mukaisesti eli yhteensä 944.142.764 Yhtiön osaketta.

Varsinaisen yhtiökokouksen päätöksen mukaisesti Yhtiön hallitus on mitätöinyt Yhtiön haltuun Järjestelypäivänä tulleet 944.142.764 osaketta. Yhtiön osakkeiden lukumäärä on Yhtiön hallituksen mitätöintipäätöksen jälkeen 4.744.436 osaketta.

Yhtiön 944.142.764 osakkeen mitätöinti sekä Yhtiön osakkeiden uusi kokonaismäärä rekisteröidään kaupparekisteriin 19.6.2017 mennessä. Kaupankäynti Yhtiön osakkeiden muuttuneella lukumäärällä alkaa Nasdaq Helsingissä arviolta 19.6.2017.

Mikkelissä 17. päivänä kesäkuuta 2017

Valoe Oyj

HALLITUS

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Iikka Savisalo, Valoe Oyj
p. 0405216082
email: iikka.savisalo@valoe.com

Jakelu:
www.valoe.com

Valoen toimiala muodostuu uusiutuvaan energiaan, erityisesti aurinkosähköön, liittyvistä sovellutuksista. Valoe myy sen omaan teknologiaan pohjautuvaa automaattista aurinkosähkömodulien valmistustekniikkaa, modulien valmistuslinjoja, moduleita sekä modulien avainkomponentteja. Valoen pääkonttori on Mikkelissä.