GreenMobility A/S: Gennemførelse af udbuddet og registrering af aktiekapitalforhøjelse

Selskabsmeddelelse nr. 5-2017
København, 20. juni 2017

Gennemførelse af udbuddet og registrering af aktiekapitalforhøjelse

Med henvisning til selskabsmeddelelse nr. 1-2017 af 31. maj 2017 og nr. 3-2017 af 16. juni 2017 vedrørende udbuddet af aktier i GreenMobility A/S ("GreenMobility") ("Udbuddet") er aktiekapitalforhøjelsen på 416.666 stk. nye aktier á nominelt 0,40 kr. i dag registreret hos Erhvervsstyrelsen. Udbuddet er dermed endeligt gennemført.

GreenMobility's nominelle aktiekapital udgør herefter 666.666,40 kr. fordelt på 1.666.666 stk. aktier á nominelt 0,40 kr. Hver aktie giver ret til én stemme på GreenMobility's generalforsamlinger.

GreenMobility's opdaterede vedtægter kan findes på www.greenm.dk/investor

Som beskrevet i selskabsmeddelelse nr. 3-2017 af 16. juni 2017, er de udbudte aktier i forbindelse med Udbuddet leveret i form af eksisterende aktier i GreenMobility stillet til rådighed af GreenMobility's majoritetsaktionær, HICO Group ApS, i henhold til en aktielånsaftale. HICO Group ApS vil i løbet af den 20. juni 2017 få tilbageleveret et tilsvarende antal nye aktier. Disse nye aktier forventes optaget til handel på Nasdaq First North i København den 21. juni 2017 i den samme ISIN-kode (DK0060817898) som GreenMobility's eksisterende aktier.

For yderligere information kontakt venligst

Michelle Barosin, Investor Relations
mb@greenmobility.com

GreenMobility A/S
Hillerødgade 30A, 2200 København N
Info@greenmobility.com
www.greenmobility.com

Certified Advisor
Kapital Partner
Peter Høgsted, +45 3133 0215
Havnegade 39, 1058 København K
info@kapitalpartner.dk
www.kapitalpartner.dk

Om GreenMobility A/S
GreenMobility A/S tilbyder en enkel, fleksibel og bæredygtig transportløsning i form af elektriske dele-bybiler til den moderne byboer. I dag opererer GreenMobility ca. 400 el-bybiler i Københavnsområdet. GreenMobility ser et hurtigt voksende marked, hvor bybiler over de kommende år vil være en naturlig del af det lokale transportmønster i byer, der efterspørger grøn og enkel transport til sine borgere. GreenMobility's ambition er at udvide sin operation til andre byer i Europa i nær fremtid.

Vigtig information
Denne meddelelse udgør ikke et prospekt og intet i denne meddelelse indeholder et udbud af værdipapirer.

Denne meddelelse udgør ikke et tilbud om at sælge eller en opfordring til at tilbyde at købe aktier udstedt af GreenMobility A/S ("GreenMobility" eller "Selskabet") i nogen jurisdiktion, hvor et sådant tilbud eller salg ville være ulovligt, og meddelelsen og oplysningerne heri må hverken direkte eller indirekte distribueres eller offentliggøres i eller til sådanne jurisdiktioner.

De aktier, hvortil der henvises, er ikke og vil ikke blive registreret i henhold til U.S. Securities Act of 1933 med senere ændringer ("Securities Act") og må ikke udbydes eller sælges i USA undtagen i medfør af en registrering i henhold til eller undtagelse fra, eller i en transaktion, som ikke er underlagt, registreringskravene i Securities Act. Der er ingen hensigt om at registrere aktierne, hvortil der henvises, i USA eller foretage et offentligt udbud af aktierne i USA.

I enhver medlemsstat i det Europæiske Økonomiske Område ("EØS-medlemsstat"), ud over Danmark, der har implementeret direktiv 2003/71/EF med senere ændringer (sammen med alle gældende gennemførelses-bestemmelser i de enkelte medlemsstater, "Prospektdirektivet"), er denne meddelelse alene rettet mod og henvender sig alene til investorer i den pågældende EØS-medlemsstat, som opfylder kriterierne for fritagelse for forpligtelsen til at offentliggøre et prospekt, herunder kvalificerede investorer som defineret i Prospektdirektivet som implementeret i den pågældende EØS-medlemsstat.