SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ:N SUUNNATUSSA OSAKEANNISSA MERKITYT UUDET OSAKKEET ON REKISTERÖITY KAUPPAREKISTERIIN

Helsinki, Suomi, 2017-06-27 14:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

SSH Communications Security Oyj:n (”Yhtiö”) suunnatussa osakeannissa merkityt 3.400.000 uutta osaketta on rekisteröity kaupparekisteriin 27.6.2017.

Yhtiön rekisteröity osakepääoma on korotuksen jälkeen 1.141.967,49 euroa jakautuen 38.065.583 osakkeeseen. Uudet osakkeet otetaan kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla arviolta 28.6.2017 alkaen.

Helsinki, 27.6.2017

SSH Communications Security Oyj

Helena Kukkonen
Talousjohtaja

Lisätietoja:
Helena Kukkonen, talousjohtaja, puh. +358 40 835 3440

Jakelu:
www.ssh.com

SSH Communications Security
SSH Communications Security suunnittelee ja toimittaa yrityskäyttöön vaativia tietoturvaratkaisuja, jotka valvovat, säätelevät, ja automatisoivat turvattuja yhteyksiä liiketoimintakriittiseen informaatioon. Yhtiö on maailmanlaajuiseksi standardiksi muodostuneen SSH protokollan alkuperäinen keksijä. Vaativat asiakkaat ympäri maailman luottavat ratkaisuihin (kuten Universal SSH Key Manager -tuotteeseen) liiketoimintojensa suojauksessa, toimintakulujensa optimoinnissa, ja tietoturvariskiensä hallinnassa. Yhtiö toimii maailmanlaajuisesti, ja ylläpitää toimipisteitä Helsingin pääkonttorin ja myynti-partneriverkoston lisäksi Pohjois-Amerikassa, Manner-Euroopassa, sekä Aasiassa. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. Lisätietoja meistä löydät Internet-osoitteestamme www.ssh.com.