Hoylu meddelar att Insight, en kraftfull lösning för att visualisera data, nu finns tillgänglig som en del av Hoylu Inspiration Suite

Den nya applikationen gör det möjligt att visualisera och utforska data från flera platser i ett webbaserat gränssnitt. Tillägget till Hoylu Inspiration Suite är ännu ett viktigt steg i Hoylus mission att erbjuda nyskapande samarbetslösningar till företag över hela världen.

I linje med Hoylus strategi att erbjuda världens mest innovativa och produktiva mjukvaror för kreativa arbetsplatser meddelade Hoylu idag att de släpper Hoylu Insight; en applikation som läser strukturerad och ostrukturerad data och presenterar det i en rik design på ett visuellt engagerande sätt. Data kan komma från olika källor och gränssnittet är enkelt och lättanvänt så att kunder lätt kan visualisera och interagera med viktig affärsinformation från olika platser.

Hoylu Insight riktar sig till alla företag som behandlar stora mängder data från många källor och vill erbjuda ett grafiskt användargränssnitt som gör det lätt att navigera, behandla och agera utifrån informationen. Produkten riktar sig särskilt till företag inom områden som byggnad och konstruktion, handel och offentlig sektor, där stora mängder information ofta behöver visualiseras.

"Vårt mål är att erbjuda intuitiva och produktiva lösningar för att hantera innovation och kunskap inom företag," sa Hoylus VD Stein Revelsby. "Vi tror på öppenhet, enkelhet och att fokusera på användaren framför teknologi. Genom att lägga till Insight till vår svit av produkter gör vi det möjligt för kunder i många olika branscher att få en bättre användarupplevelse, och bättre överblick och kontroll över deras tillgångar och projekt."

Hoylu Insight använder molnet eller ett lokalt nätverk och det är fullt möjligt att skräddarsy efter design, verktyg och format som redan används inom företaget. Hoylu Insight finns tillgängligt nu, med flexibla modeller för licensiering och abonnemang, för alla företag som vill hitta nya sätt att förbättra sin verksamhet.

För mer information, kontakta:
Stein Revelsby, VD Hoylu +1 213 440 2499 Email: sr@hoylu.com
Karl Wiersholm, CFO Hoylu +1 425 829 2316 Email: kw@hoylu.com

Hoylu AB
Hoylu levererar lösningar för presentationer, idéskapande och samarbete, med fokus på användarupplevelsen. Hoylu inriktar sig främst på företagslösningar för kreativt samarbete, kombinerat med displayer och teknologier för intuitiv input. Detta inkluderar även Internet of Things och teknologier för att förenkla samarbete mellan olika geografiska platser, för att förenkla arbetsprocesser och uppnå högre effektivitet och kreativitet. För mer information, besök: www.hoylu.com eller www.introduce.se/foretag/hoylu

Kortnamn: Hoylu
Marknadsplats: Nasdaq First North Stockholm
Certified Adviser: Remium Nordic AB +46(0)84543200

Publicering
Denna information lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 25 juli 2017, kl 08.30.