Nyrstar bevestigt de consolidatie van €100,000,000 bijkomende senior notes met de oorspronkelijke €400,000,000 senior notes met vervaldatum in 2024

DIT BERICHT IS NIET VOOR VERSPREIDING, RECHTSTREEKS OF ONRECHTSTREEKS, IN DE VERENIGDE STATEN VAN AMERIKA, AUSTRALIË, CANADA, JAPAN, ZUID-AFRIKA OF ENIGE ANDERE JURDISDICTIE WAAR DAT VERBODEN ZOU ZIJN DOOR TOEPASSELIJKE WETGEVING

10 november 2017 om 20.00 CET

Deze kennisgeving heeft betrekking op de totale hoofdsom van €100.000.000 van 6,875% senior notes die vervallen in 2024 (de "Bijkomende Notes") uitgegeven door Nyrstar Netherlands (Holdings) B.V.

Overeenkomstig paragraaf 3.1(b) van de aanvullende indenture tussen, onder andere, Nyrstar Netherlands (Holdings) B.V., The Law Debenture Trust Corporation p.l.c. en Banque Internationale à Luxembourg S.A. van 15 september 2017 (de "Aanvullende Indenture"), wordt deze kennisgeving gepubliceerd ter bevestiging van de neerlegging op 6 november 2017 ter griffie van de Rechtbank van Koophandel van Antwerpen, afdeling Turnhout, van de Change of Control Resolutions, aangenomen met betrekking tot de Bijkomende Notes.

Het deel van de Bijkomende Notes werd derhalve geconsolideerd met de Initial Notes.

Alle begrippen die niet werden gedefinieerd in deze kennisgeving, hebben de betekenis die eraan werd gegeven in de Aanvullende Indenture.

- einde -

Over Nyrstar
Nyrstar is een globale multimetaalonderneming, met een leiderspositie op de zink- en loodmarkt, en groeiende posities voor andere basis- en edelmetalen, welke essentiële grondstoffen zijn die de snelle verstedelijking en industrialisering van onze veranderende wereld voeden. Nyrstar heeft mijnbouw-, smelt- en andere activiteiten in Europa, het Amerikaanse continent en Australië en stelt ongeveer 4.300 mensen te werk. Nyrstar werd opgericht in België en heeft haar hoofdzetel in Zwitserland. Nyrstar is op Euronext Brussels genoteerd onder het symbool NYR. Meer informatie vindt u op de website van Nyrstar: www.nyrstar.com.

DIT DOCUMENT IS GEEN AANBOD TOT VERKOOP OF EEN SOLLICITATIE VAN EEN AANBOD TOT AANKOOP VAN OBLIGATIES, AANDELEN OF ANDERE EFFECTEN VAN NYRSTAR NV. DE INFORMATIE HIERIN VERVAT IS NIET VOOR VRIJGAVE, PUBLICATIE OF DISTRIBUTIE (RECHTSTREEKS OF ONRECHTSTREEKS) IN OF NAAR DE VERENIGDE STATEN, AUSTRALIË, CANADA, JAPAN, ZUID-AFRIKA  OF ENIGE ANDERE JURISDICTIE WAAR DIT ONWETTIG ZOU ZIJN.

Neem voor meer informatie contact op met:
Anthony Simms Group Manager Investor Relations  T: +41 44 745 8157  M: +41 79 722 2152  E: anthony.simms@nyrstar.com
Franziska Morroni  Group Manager Corporate Communications  T: +41 44 745 8295  M: +41 79 719 2342  E: franziska.morroni@nyrstar.com

Klik op bijlage om de pdf-versie van het persbericht te openen:

Volledige versie in PDF