Immunicum AB: Inbjudan till investerarkvällar

21 mars 2018

Immunicum AB: Inbjudan till investerarkvällar

Immunicum AB (IMMU.ST), ett bioteknikbolag som utvecklar nya immunostimulerande cancerbehandlingar för ett antal solida tumörformer, meddelade idag att bolaget kommer att ordna två investerarkvällar i april. Vid båda tillfällena kommer Immunicums VD Carlos de Sousa att hålla en presentation av det dagsaktuella läget i bolaget, och han och övriga medlemmar i ledningen är tillgängliga för att svara på frågor.

Datum: onsdag, 11 april 2018
Tid: 18:00-20:00 CET
Plats: Citykonferensen Ingenjörshuset
           Sal: Styrelserummet
           Malmskillnadsgatan 46

Göteborg
Datum: onsdag, 18 april 2018
Tid: 18:00-20:00 CET
Plats: First Hotel G
           Sal: Orkidé i restaurangen
           Nils Ericsonplatsen 4
           411 03 Göteborg

För att delta i investerarkvällarna, skicka ett mejl till events@immunicum.com med ditt fullständiga namn och orten där du vill delta (Stockholm eller Göteborg).

För ytterligare information kontakta:

Carlos de Sousa, VD, Immunicum
Telefon: +46 (0) 31 41 50 52
E-post: info@immunicum.com

Michaela Gertz, CFO, Immunicum
Telefon: +46 (0) 70 926 17 75
E-post: ir@immunicum.com

Gretchen Schweitzer och Joanne Tudorica
Trophic Communications
E-post: ir@immunicum.com

Om Immunicum AB (publ)

Immunicum etablerar ett unikt angreppssätt inom immunonkologi genom utveckling av lagringsbara allogena cellbaserade terapier. Vårt mål är att bekämpa cancer genom att aktivera och stärka patientens eget immunförsvar, och därmed förbättra överlevnad och livskvalitet. Företagets ledande produkt, ilixadencel, bestående av pro-inflammatoriska allogena dendritiska celler, har potentialen att bli en grundstomme i modern kombinationsbehandling av ett flertal olika solida tumörformer. Immunicum är grundat och baserat i Sverige och är noterat på Nasdaq Stockholm. www.immunicum.com