Savosolar on saanut lopullisen päätöksen aloittaa toimitukset newHeat-projektissa

Savosolar Oyj
Yhtiötiedote                       26.6.2018 klo 12.15 (CEST)

Kuten yhtiö on aiemmin tiedottanut, Savosolar Oyj ja newHeat SAS allekirjoittivat maaliskuussa 2018 Ranskan suurimman aurinkolämpöjärjestelmän toimittamista koskevan lopullisen sopimuksen arvoltaan noin 2,0 miljoonaa euroa. NewHeat SAS on nyt saanut kaikki viimeiset hyväksynnät ja sitoumukset, mikä tarkoittaa, että Savosolarin toimitukset käynnistyvät välittömästi.

Työt kentällä ovat jo alkaneet ja aurinkokeräinten toimitukset käynnistyvät nyt mahdollisimman nopeasti. Aurinkokeräinjärjestelmän toimitus suunnitellaan edelleen tapahtuvan kesän ja syksyn 2018 aikana.

Lisätietoja:

Savosolar Oyj
Toimitusjohtaja Jari Varjotie
Puh: +358 400 419 734
Sähköposti: jari.varjotie@savosolar.com

Tämä yhtiötiedote sisältää tietoja, joita Savosolar Oyj:n on julkaistava EU:n markkinoiden väärinkäyttösääntelyn perusteella. Yhtiötiedote toimitettiin julkaistavaksi edellä mainitun yhteyshenkilön toimesta 26.6.2018 klo 12.15 (CEST).

Savosolar lyhyesti
Savosolarin erittäin tehokkaat keräimet ja suuren mittakaavan aurinkolämpöjärjestelmät ovat vieneet aurinkolämpöenergiateknologian aivan uudelle tasolle. Yhtiön keräimissä on patentoidut, nanopinnoitetut suoravirtausabsorberit, ja tällä johtavalla teknologialla Savosolar auttaa asiakkaitaan tuottamaan puhdasta ja kilpailukykyistä energiaa. Savosolarin visio on olla ensisijainen valinta tehokkaiden aurinkolämpojärjestelmien toimittajana maailmanlaajuisesti. Yhtiö keskittyy suuren mittakaavan projekteihin kaukolämmön tuotannossa, teollisuuden prosessilämmityksessä ja kiinteistöjärjestelmissä - eli markkinoihin joissa on iso nopean kasvun potentiaali. Yhtiö toimittaa ensisijaisesti kokonaisia järjestelmiä suunnittelusta asennukseen käyttäen parhaita paikallisia yhteistyökumppaneita. Savosolar on tunnustetusti alan innovatiivisin yritys ja haluaa pysyäkin sellaisena. Yhtiö on myynyt ja toimittanut tuotteitaan yli 18 maahan neljällä mantereella. Savosolarin osake on listattu First North Swedenissä tunnuksella SAVOS ja First North Finlandissa tunnuksella SAVOH. www.savosolar.com.

Yhtiön Hyväksytty Neuvonantaja on Augment Partners AB, puh. +46 8 505 65 172.