Muutokset Nokia Oyj:n omien osakkeiden omistuksessa

Nokia Oyj
4.7.2018 klo 11.30

Muutokset Nokia Oyj:n omien osakkeiden omistuksessa

Nokia on tänään luovuttanut maksutta 49 000 yhtiön hallussa ollutta Nokian osaketta (NOKIA) suorituksena Nokian osakepohjaisiin kannustinohjelmiin osallistuneille työntekijöille ohjelmien ehtojen mukaisesti. Osakkeiden luovutus perustuu 1.2.2018 julkistettuun hallituksen päätökseen yhtiön hallussa olevien osakkeiden antamisesta ohjelmien mukaisten sitoumusten täyttämiseksi.

Nokia Oyj:n hallussa olevien omien osakkeiden lukumäärä luovutuksen jälkeen on 32 444 664.

Nokia
Luomme teknologiaa yhdistämään koko maailman. Nokia Bell Labsin tutkimustyön ja innovoinnin vauhdittamana tarjoamme viestintäpalvelujen tarjoajille, viranomaisille, suuryrityksille ja kuluttajille toimialan kattavimman valikoiman tuotteita, palveluita sekä lisensointimahdollisuuksia.

Kehitämme yhteiskuntaa hyödyttävää huipputeknologiaa ja sitoudumme korkeimpiin eettisiin liiketoimintaperiaatteisiin. Nokia luo mullistavaa tulevaisuuden teknologiaa ihmisten muuttuviin tarpeisiin rakentamalla infrastruktuurin 5G-teknologialle ja esineiden internetille. www.nokia.com

Lisätietoja tiedotusvälineille:
Nokia