Hoylu AB: HOYLU SIGNERAR PARTNER- OCH ÅTERFÖRSÄLJARAVTAL MED DIVERSIFIED

Malmö, Sverige, 20 juli 2018

Hoylu, ett ledande företag inom samarbetslösningar för företag, tillkännagav idag att man har ingått återförsäljar- och samarbetsavtal med Diversified, ett fullservice integrations- och mediateknologiföretag med säte i New Jersey, USA.

Att kunna erbjuda Hoylus lösningar ger Diversified möjlighet att konkurrera på den växande marknaden för digitala samarbetslösningar. Diversified har en stor global organisation, expertis och erfarenhet av att leverera innovativa lösningar. Hoylu Suite innebär en viktig utökning av deras produktportfölj.

"Diversified är en branschledande lösningsleverantör och vi är mycket glada över att kunna arbeta tillsammans", säger Stein Revelsby, VD på Hoylu. "Genom detta avtal ser vi fram emot att arbeta nära Diversified med att hjälpa dess kunder och partners att implementera Hoylu Suite som en central del i sina uppkopplade kontorsekosystem".

Hoylus lösningar och mjukvara erbjuder nya spännande möjligheter att lära och samarbeta smartare, snabbare och effektivare. Skapa planer, genomför designgranskningar och analysera stora mängder data på alltifrån stora Hoylu Walls till datorer och mobila enheter. Hoylu Suite är designad för att förenkla och effektivisera digitalt samarbete på ett smidigt och intuitivt sätt.

För mer information, kontakta:
Stein Revelsby, VD Hoylu +1 213 440 2499 Email: sr@hoylu.com
Karl Wiersholm, CFO Hoylu +1 425 829 2316 Email: kw@hoylu.com

Om Hoylu

Hoylu är ett innovativt företag som levererar lösningar för digitala arbetsytor. Hoylu Suite är det oumbärliga verktyget som möjliggör för företag att leverera högkvalitativt samarbete på den moderna arbetsplatsen med funktionen att använda vilken enhet som helst, för att arbeta smartare och roligare inom olika branscher som såsom teknik, läkemedel, konstruktion, entreprenad, tillverkning, resor, gästfrihet, grafisk design och många fler.

Om Diversified

Diversified är en branschledande teknikintegratör och lösningsleverantör som erbjuder innovativa digitala media-, samarbets-, sändnings-, säkerhets- och OTT-lösningar till ett globalt klientel inom ett brett spektra av branscher från finans och media till nöje, utbildning, energi, hälsovård och statlig verksamhet m.fl. Diversified är ingenjörsdrivet och jobbar tätt ihop med kunderna för att hitta unika specialanpassade lösningar som levererar värde och snabbt återbetalar sig genom ökad operativ effektivitet och förbättrad produktivitet. Diversified erbjuder lösningar som hjälper till att brygga etablerade lösningar med kommande teknologier för att ge kunderna strategisk positionering och maximera avkastningen på sina investeringar. Läs mer om Diversified omfattande produktportfölj och erbjudanden på: http://www.diversifiedus.com.

För mer information besök:
www.hoylu.com eller www.introduce.se/foretag/hoylu

Ticker: Hoylu
Marknadsplats: Nasdaq First North Stockholm
Certified Adviser: Mangold Fondkommission AB +46 (0) 8 50 301 550

Publicering
Denna information är sådan information som Hoylu AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg för offentliggörande den 20 juli 2018 kl. 08:30 (CEST).