SIMEX (OTC: ARGB) mengumumkan permulaan tawaran awam

American Retail Group Inc. (juga dikenali sebagai Simex Inc.) perbadanan awam yang dianjurkan di Negeri Nevada, Amerika Syarikat


LAS VEGAS, Aug. 24, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- SIMEX Inc. mengumumkan permulaan tawaran awam saham pilihan boleh ubahnya dalam jumlah 10 juta saham pada harga 20 USD sesaham. Tawaran saham didaftarkan secara rasmi mengikut keperluan SEC. Dana yang diperoleh akan digunakan ke arah meningkatkan kecairan platform mata wang kripto dan platform pertukaran aset digital yang juga membangunkan teknologi perdagangan dalam mod "satu akaun", pemasaran dan perkembangan selanjutnya platform ini.

Ciri-ciri tawaran ini ialah penjualan saham boleh dibuat untuk mata wang kripto seperti BTC, ETH, Litecoin, Dash, EOS. 

Pembelian boleh dilakukan melalui kontrak pintar dengan membeli token SMX, token tersebut boleh ditukar kepada saham pilihan SIMEX dalam nisbah 20 token setiap 1 saham pilihan.

Semua pelabur boleh mempunyai perkhidmatan kustodian dan eskrow SEC berkelayakan yang disediakan oleh Prime Trust.

SMX Token membolehkan anda untuk mengurangkan komisen apabila berdagang di Bursa SIMEX bergantung kepada baki akaun pengguna sehingga 0%.  SMX token juga memberikan hak untuk mendapat diskaun membeli mana-mana produk dan perkhidmatan di dalam platform.

Lembaga Pengarah memutuskan untuk membayar 40% daripada keuntungan korporat setiap tahun pada saham pilihan ini sehingga harga saham biasa mencapai USD40 di pasaran saham. Selepas itu perbadanan mempunyai hak memaksa untuk menukar saham pilihan kepada saham biasa pada nisbah 1:1. 

Tawaran ini akan berlangsung sehingga 1 Mac 2019 atau sehingga saham dijual sepenuhnya.

Penerangan dan maklumat terperinci tentang tawaran ini boleh didapati di laman web perbadanan ini di https://simex.global di bahagian JUALAN TOKEN SMX.

Maklumat perhubungan:
E-mel: info@simex.global
Ibu pejabat: 2770 S Maryland Pkw, Suite 300 Las Vegas, NV 89109