Korrektion til fondsbørsmeddelelser vedr. storaktionærmeddelelse i henhold til Lov om kapitalmarkeder

København, Sept. 14, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) --

Denne fondsbørsmeddelelse er en korrektion i forhold til tidligere fondsbørsmeddelelser offentliggjort den 15. juni 2018 af BI Erhvervsejendomme A/S, ISIN-kode DK0061026549.

Indhold af tidligere fondsbørsmeddelelser
BI Erhvervsejendomme A/S offentliggjorde den 15. juni 2018 en fondsbørsmeddelelse, hvoraf det fremgik, at Jyske Invest Fund Management A/S havde en ejerandel på 1.631.869 stk. aktier ud af i alt 10.163.266 stk. aktier i BI Erhvervsejendomme A/S svarende til 16,06 % af den samlede mængde af aktier.

Derudover offentliggjorde BI Erhvervsejendomme A/S den 15. juni 2018 en fondsbørsmeddelelse, hvoraf det fremgik, at Investeringsforeningen Jyske Portefølje havde en ejerandel på 1.532.378 stk. aktier ud af i alt 10.163.266 stk. aktier i BI Erhvervsejendomme A/S svarende til 15,08 % af den samlede mængde af aktier.

Af begge fondsbørsmeddelelser fremgik det, at hvert enkelt aktie i BI Erhvervsejendomme A/S giver en stemme på generalforsamlingen.

Aktierne i BI Erhvervsejendomme A/S blev optaget til handel og officiel noteret den 19. juni 2018 på Nasdaq Copenhagen A/S.

Korrektion
Investeringsforeningen Jyske Portefølje havde en ejerandel på 1.532.378 stk. aktier ud af i alt 10.163.266 stk. i BI Erhvervsejendomme A/S svarende til 15,08 % af den samlede mængde af aktier. Stemmerettighederne direkte og indirekte var 0 %.

Jyske Invest Fund Management A/S havde ikke en ejerandel på 1.631.869 stk. aktier af aktiekapitalen i BI Erhvervsejendomme A/S på i alt 10.163.266 stk. aktier.

Jyske Invest Fund Management A/S havde alene stemmerettigheder tilknyttet 1.631.869 stk. aktier svarende til 16,06 % af stemmerettighederne ud af den samlede mængde af aktier.

Ud af Jyske Invest Fund Management A/S’ stemmerettigheder på 16,06 % indgik stemmerettighederne for Investeringsforeningen Jyske Porteføljes ejerandel af aktiekapitalen på 1.532.378 stk. aktier svarende til 15,08 % af stemmerettighederne ud af den samlede mængde af aktier.

BI Management A/S

Malene Ehrenskjöld