Arve Jensenistä Dovre Groupin uusi toimitusjohtaja

Dovre Group Oyj                      Pörssitiedote                                                            24.9.2018 klo 09.00

Arve Jensenistä Dovre Groupin uusi toimitusjohtaja

Dovre Group Oyj:n hallitus on nimittänyt Arve Jensenin konsernin uudeksi toimitusjohtajaksi (CEO) 1.11.2018 alkaen. Jensen jatkaa edelleen Dovre Groupin Projektihenkilöstö-liiketoiminnan Norjan liiketoiminta-alueen vetäjänä.

Jensenillä (M.Sc., synt. 1959) on yli 30 vuoden kokemus energiasektorilta ja konsultointiliiketoiminnasta. Ennen siirtymistään Dovre Groupiin vuonna 1993 Jensen työskenteli konsulttina erilaisissa johtotehtävissä. Jensen on ollut Dovre Groupin johtoryhmän jäsen eri rooleissa vuodesta 2001, jolloin Proha LTD osti Dovren.

”Arve Jensen on energia-alan rautainen ammattilainen, jolla on laaja-alainen kokemus kansainvälisestä projektijohtamisesta ja konsultoinnista. Hänen taustansa ja osaamisensa sopivat erinomaisesti Dovren konsultoinnista ja projektinjohtamisesta koostuvan liiketoiminnan johtamiseen ja edelleen kehittämiseen sekä synergioiden vahvistamiseen Konsultointi- ja Projektihenkilöstö-liiketoimintaryhmien välillä, kuten Norjan liiketoiminta-alueella onkin jo menestyksekkäästi tehty”, Dovre Groupin hallituksen puheenjohtaja Svein Stavelin kertoo.

"Haluamme kiittää nykyistä toimitusjohtaja Patrick von Esseniä hänen merkittävästä roolistaan yhtiön kehittämisessä”, Svein Stavelin jatkaa.

Arve Jensenin CV ja valokuva ovat saatavilla yhtiön verkkosivuilla (www.dovregroup.com).

DOVRE GROUP OYJ
HALLITUS

Lisätietoja:

Svein Stavelin
Hallituksen puheenjohtaja
svein.stavelin@incepto.com
Tel. +47 900 64 361

Arve Jensen
President, Business Area Norway
arve.jensen@dovregroup.com

www.dovregroup.com

Dovre Group on kansainvälisesti toimiva projektihenkilöstön ja -johtamisen palvelutoimittaja. Dovre Group -konsernin liiketoimintaryhmät ovat Projektihenkilöstö ja Konsultointi. Konsernilla on toimipisteet Kanadassa, Norjassa, Singaporessa, Suomessa, Venäjällä, Yhdistyneissä Arabiemiraateissa ja Yhdysvalloissa. Maailmanlaajuisesti konsernissa toimii yli 500 henkilöä. Dovre Group Oyj on listattu Nasdaq Helsingissä (tunnus: DOV1V).

JAKELU:
www.dovregroup.com