CSE: 2018-1219 – New Listing - Terranueva Corporation (TEQ)

TORONTO, Dec. 14, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- The common shares of Terranueva Corporation, previously listed as Axe Exploration Inc., have been approved for listing on the CSE.

Listing and disclosure documents will be available at www.thecse.com on the trading date.

Terranueva Corporation and its subsidiary are licenses applicant under the Cannabis Act and the Cannabis Regulations. Once the licenses have been obtained from Health Canada, the focus of Terranueva is to produce medicinal and recreational cannabis in an environment inspired by GMP pharma standards at its indoor facility located in province of Québec. In doing so, Terranueva will strive to deliver the highest standards of efficiency, quality and stability to its products for related therapeutic cannabis treatments such as chronic pains, migraines, sleeping disorders or anxiety.

________________________

Les actions ordinaires de Corporation Terranueva, auparavant désignée Axe Exploration Inc. ont été approuvées à la cote du CSE.

Les documents de cotation et d'information seront disponibles sur www.thecse.com à la date de négociation.

Corporation Terranueva et sa filiale sont des demandeurs de licences au sens de la loi sur le cannabis et du règlement sur le cannabis. Une fois que les licences ont été obtenues de Santé Canada, Terranueva se concentre sur la production de cannabis à des fins médicales et récréatives dans un environnement inspiré par les normes GMP pharma dans ses installations intérieures situées dans la province de Québec. Ce faisant, Terranueva s’efforcera de respecter les normes les plus élevées en matière d’efficacité, de qualité et de stabilité pour ses traitements thérapeutiques au cannabis, tels que les douleurs chroniques, les migraines, les troubles du sommeil ou l’anxiété.

Issuer/Émetteur:Terranueva Corporation
Security Type/Titre:Common Shares/Actions ordinaires
Symbol(s)/Symbole(s):TEQ
Number of securities issued and outstanding/ Titres émis et en circulation:31 663 293
Number of Securities reserved for issuance/ Titres réservés pour émission:6 721 373
CSE Sector/Catégorie:Life Sciences/Sciences biologiques
CUSIP:88105H 10 1
ISIN:CA 88105H 10 1 0
Boardlot/Quotité:500
Trading Currency/Monnaie de négociation:CDN$/$CDN
Trading Date/Date de negociation:le 17 décembre/December 2018
Other Exchanges/Autres marches:N/A
Fiscal Year end /Clôture de l'exercice financier:Le 30 septembre/September
Transfer Agent/Agent des transferts:Computershare Investor Services Inc.

The Exchange is accepting Market Maker applications for TEQ. Please email: Trading@theCSE.com

If you have any questions or require further information please contact Listings at (416) 367-7340 or E-mail: Listings@thecse.com

Pour toute question, pour obtenir de l’information supplémentaire veuillez communiquer avec le service des inscriptions au 416 367-7340 ou par courriel à l’adresse:  Listings@thecse.com