Halvårsrapport Seluxit – første halvår 2018/2019 - Meddelelse nr. 6 2018/2019

MÅ IKKE OFFENTLIGGØRES, DISTRIBUERES ELLER UDLEVERES HELT ELLER DELVIST, DIREKTE ELLER INDIREKTE, I ELLER TIL USA, AUSTRALIEN, CANADA ELLER JAPAN

Halvårsrapport Seluxit – første halvår 2018/2019

Selskabsmeddelelse nr. 6-2018/2019
Aalborg, 21. februar 2019

Halvårsrapporten viser et resultat, som forventet, stærkt præget af IPO processen. Forventningerne til hele regnskabsåret 2018/2019 fastholdes.

• Omsætningen på ca. DKK 5 mio
  • Resultat før skat og særlige poster på ca. DKK -4,3 mio
  • Omkostninger til IPO på ca. DKK 3,7 mio
  • Bruttoprovenu fra børsnotering på DKK 26 mio DKK

CEO Daniel Lux, Seluxit siger:

”Første halvår af regnskabsåret 2018/2019 har stået i børsnoteringens tegn. Det har været en utrolig spændende og lærerig proces, der naturligvis har krævet en betydelig ressourceallokering, men det har også gjort Seluxit klar til vækst. Børsnoteringen har desuden bidraget til at øge kendskabet til Seluxit, og vi har mærket en kraftig vækst i henvendelser fra potentielle kunder, primært danske virksomheder.

Vi har siden afslutningen af halvåret fulgt vores plan og har herunder også fået 2 store ordre til Smart Meter segmentet, på hhv. DKK 4-5 mio. og DKK 1,5 mio, som kommunikeret i Selskabsmeddelelse 4 og 5.

Vi fastholder forventningerne til de i virksomhedsbeskrivelsen af 18. oktober 2018 udmeldte omsætnings- og resultatforventninger til hele regnskabsåret 2018/19”.

Vedhæftet fil: Seluxit halvårsrapport H1, 2018/19.

Yderligere oplysninger: CEO Daniel Lux

Seluxit A/S
Hjulmagervej 32B
9000 Aalborg
E-mail: investor@seluxit.com
Web: www.seluxit.com
CVR/VAT nr. 29388237
Certified Adviser:
Norden CEF ApS, V/ John Norden
Kongevejen 365,
2840 Holte
E-mail: jn@nordencef.dk
Web: www.nordencef.dk
CVR/VAT nr. 31933048

Om Seluxit:
Seluxit er en Internet of Things (IoT) virksomhed. Vi hjælper producenter af fysiske produkter med at forbinde dem til Internettet, og få værdi af de data der genereres. Millioner af IoT produkter med IoT teknologi er allerede på markedet i 19 Europæiske lande, og antallet vokser. Seluxits vision er at blive en væsentlig del af historien om Internet of Things – og hvordan vi som mennesker kan drage fordele af IoT produkter og systemer, samtidig med vi bevarer vores datasikkerhed og privatliv.

• Kunderne er store internationale koncerner med milliardomsætning
  • Driftsresultatet har været positivt hvert år siden etableringen
  • Teknologisk førerskab er skabt gennem målrettede investeringer i udvikling
  • Medarbejderstaben på 20 omfatter 12 nationaliteter