Mandalay Resources tillkännager planerat lanseringsdatum för tredje kvartalets resultatrapport och konferenssamtal

TORONTO, Oct. 30, 2019 (GLOBE NEWSWIRE) -- Mandalay Resources Corporation (”Mandalay” eller ”Företaget”) (TSX: MND, OTCQB: MNDJF) tillkännagav idag att tredje kvartalets resultatrapport kommer att släppas efter marknadens stängning den 4 november 2019. Därefter kommer ett konferenssamtal att hållas med Dominic Duffy, Mandalays vd och koncernchef, för investerare och analytiker den 5 november 2019 kl. 08.00 (Toronto-tid).

Analytiker och intresserade investerare inbjuds att delta genom att använda följande uppringningsnummer:

Deltagarnummer:+1 201 689 8341
Deltagarnummer (avgiftsfritt):+1 877 407 8289
Konferens-id:13696066

En inspelning av konferenssamtalet kommer att finnas tillgänglig till kl. 23.59 (Toronto -tid), den 19 november 2019, och nås på följande uppringningsnummer:

Repris avgiftsfritt uppringningsnummer:+1 877 660 6853
Repris-id:13696066

Mer information:

Dominic Duffy
President och Chief Executive Officer

Edison Nguyen
Manager, Analytics och Investor Relations

Kontakt:

Om Mandalay Resources Corporation:

Mandalay Resources är ett kanadensiskt företag verksamt inom naturresurser som har produktionstillgångar i Australien och Sverige samt underhålls- och utvecklingsprojekt i Chile. Bolaget fokuserar på att öka produktionen vid dess guld- och antimonverksamhet i Australien, och guldproduktion från sin verksamhet i Sverige för att skapa kortsiktigt kassaflöde.