Delphix DevOps Data Platform behaalt SAP-gecertificeerde integratie met SAP NetWeaver® en SAP S/4HANA®

Oplossing biedt data-compliance, bescherming tegen ransomware aan klanten door interoperabiliteit met SAP-technologie

REDWOOD CITY, Californië, Sept. 10, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Delphix, het toonaangevende databedrijf voor DevOps, heeft vandaag bekendgemaakt dat Delphix DevOps Data Platform 6.0 een SAP-certificering heeft behaald voor integratie met SAP NetWeaver® en SAP S/4HANA®. De integraties helpen organisaties bij het gebruik van Delphix om gegevens automatisch af te schermen voor privacynaleving, gegevens te beveiligen tegen ransomware-aanvallen en efficiënte, gevirtualiseerde gegevens te leveren om SAP-releases te versnellen of kunstmatige intelligentie en machine learning-modellen te trainen.

"Onze SAP-certificeringen voegen essentiële mogelijkheden toe om digitale transformatie te versnellen en tegelijkertijd de privacy en beveiliging van gegevens te verbeteren", aldus Dan Graves, CTO van Delphix. "Ransomware-aanvallen bestaan in toenemende mate uit gegevensexfiltratie, waardoor klantgegevens kunne worden geopenbaard en privacywetten zoals de AVG, CCPA en HIPAA kunnen worden overtreden. Het afschermen en beveiligen van geautomatiseerde gegevenslevering zijn een vereiste geworden voor ieder bedrijf."

Het SAP Integration and Certification Center (SAP ICC) heeft verklaard dat de integratiesoftware voor Delphix DevOps Data Platform 6.0 met SAP NetWeaver en SAP S/4HANA kan worden geïntegreerd met behulp van standaard integratietechnologieën. Met deze integraties kunnen organisaties Delphix gebruiken om SAP-gegevens af te schermen via een door SAP goedgekeurde API-laag. Bedrijven die SAP-oplossingen gebruiken, kunnen de gegevensautomatisering en -virtualisatie van Delphix ook integreren met andere SAP-functies via API's.

"In een sterk gereguleerde omgeving moeten we gevoelige klantgegevens kunnen beschermen en tegelijkertijd de mogelijkheden van onze bedrijfstoepassingen kunnen blijven benutten. Dankzij de afschermingsoplossing van Delphix kunnen we gegevens afschermen in SAP-oplossingen, Oracle Fusion HCM, Salesforce en aangepaste apps. Het afschermingsproject duurde minder dan 20 dagen, waardoor we konden voldoen aan de vereisten van het bedrijf", aldus Mathieu Guesdon, Chef de Service bij Energir.

Over Delphix
Delphix is het toonaangevende databedrijf voor DevOps.

Data is essentieel voor het testen van applicatiereleases, modernisering, cloud-adoptie en AI/ML-programma's. Wij bieden een geautomatiseerd DevOps-gegevensplatform voor alle bedrijfsapplicaties. Delphix maskeert gegevens voor privacynaleving, beveiligt gegevens tegen ransomware en levert efficiënte, gevirtualiseerde data voor CI/CD.

Ons platform bevat essentiële DevOps API's voor aanlevering, actualisatie, rewind, integratie en versiebeheer van data. Toonaangevende bedrijven, waaronder Choice Hotels, J.B. Hunt en Fannie Mae, gebruiken Delphix om de digitale transformatie te versnellen. Ga voor meer informatie naar www.delphix.com of volg ons op LinkedInTwitter en Facebook.

Alle verklaringen in deze uitgave die geen historische feiten zijn, zijn toekomstgerichte verklaringen zoals gedefinieerd in de U.S. Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Alle toekomstgerichte verklaringen zijn onderworpen aan diverse risico's en onzekerheden die worden beschreven in de door SAP ingediende documenten bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission, inclusief het meest recente jaarverslag op Form 20-F, waardoor de werkelijke resultaten wezenlijk kunnen verschillen van de verwachtingen. SAP waarschuwt lezers dat ze niet onnodig moeten vertrouwen op deze toekomstgerichte verklaringen en SAP is niet verplicht om deze verklaringen bij te werken en de verklaringen hebben uitsluitend betrekking op de situatie op de betreffende datum.

SAP en andere SAP-producten en -diensten die hierin worden vermeld, alsmede hun respectievelijke logo's, zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van SAP SE in Duitsland en andere landen. Ga naar https:// www.sap.com/copyright voor meer informatie over handelsmerken en kennisgevingen. Alle overige vermelde product- en dienstennamen zijn handelsmerken van hun respectieve bedrijven.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Aarthi Rayapura
Director, Editorial & Content