QPR Software toimittaa Lähi-idässä ensimmäisen prosessilouhinnan SaaS -ratkaisunsa alan johtavalle sijoitus- ja rahoitusyhtiölle

QPR SOFTWARE OYJ                                 LEHDISTÖTIEDOTE                                  6.10.2023 klo 11.00

QPR Software Oyj, johtava prosessilouhinnan ja Digital Twin of an Organization (DTO) -ohjelmistojen toimittaja, on saavuttanut tärkeän virstanpylvään solmimalla ensimmäisen prosessilouhinta SaaS (Software-as-a-Service) -sopimuksensa Lähi-idässä. Asiakas on edistyksellinen sijoitus- ja rahoitusyhtiö, joka on sitoutunut tukemaan asiakkaidensa taloudellisia tavoitteita ja edistämään alueen talouskasvua ja kehitystä.

Yhtiö valitsi QPR Softwaren ainutlaatuisen prosessilouhintaohjelmisto QPR ProcessAnalyzerin keskeiseksi osaksi digitaalisen transformaationsa läpivientiä. Yhtiö hyödyntää prosessilouhintaa liiketoimintaprosessien visualisointiin, analysointiin ja optimointiin. Dataan pohjautuvaa päätöksentekoa hyödyntämällä yhtiö pyrkii tehostamaan toimintaansa, virtaviivaistamaan prosessejaan ja tarjoamaan ylivoimaisen asiakaskokemuksen.

"Olemme innoissamme voidessamme yhdistää voimamme uuden asiakkaamme kanssa tässä historiallisessa yhteistyössä. Tämä yhteistyö on merkittävä edistysaskel molemmille organisaatioille, ja olemme innoissamme voidessamme tukea asiakkaitamme heidän digitaalisen transformaationsa muutosmatkalla. Ainutlaatuinen prosessilouhintaohjelmistomme osana Digital Twin of an Organization -portfoliotamme luo asiakkaallemme arvoa tarjoamalla läpinäkyvyyttä, oivalluksia ja jatkuvia liiketoiminnan tehostamisen mahdollisuuksia", kommentoi QPR Software Oyj:n toimitusjohtaja Heikki Veijola.

Investointi- ja rahoitusyhtiön päätös tehdä yhteistyötä QPR Softwaren kanssa korostaa yhtiön sitoutumista pysyä digitaalisen innovaation eturintamassa ja tehostaa toimintakykyään. Tämä yhteistyö asettaa uudet alan standardit prosessien optimoinnille ja operatiivisen toiminnan huippuosaamiselle Lähi-idässä.

"Tämä sopimus merkitsee QPR:lle tärkeää hetkeä Lähi-idän markkinoilla. Olemme ylpeitä siitä, että olemme edelläkävijänä tuomassa prosessilouhintaa näille dynaamisille markkinoille. Asiakkaamme päätös ottaa käyttöön ratkaisumme korostaa paitsi heidän sitoutumistaan innovaatioon, myös omistautumista luoda arvoa sidosryhmilleen", sanoo QPR Softwaren Lähi-idän liiketoiminnasta vastaava johtaja Tero Aspinen.

Lisätietoja:

QPR Software Oyj

Heikki Veijola

QPR Software lyhyesti

QPR Software Oyj (Nasdaq Helsinki) tarjoaa asiantuntijapalveluja ja ratkaisuja toiminnan johtamiseen ja kehittämiseen, sekä muutoshankkeiden ja operatiivisen toiminnan tukemiseen. Näiden tueksi QPR Software toimittaa yli 50 maassa strategian toimeenpanon, tulos- ja prosessijohtamisen, prosessianalyysin sekä kokonaisarkkitehtuurin ratkaisuja tukevia ohjelmistoja.

www.qpr.com/fi

www.qpr.com/fi/