Muutoksia QPR Software Oyj:n johtoryhmään

QPR SOFTWARE OYJ                            LEHDISTÖTIEDOTE                    11.1.2024 klo 11

Mika Maliniemi on nimitetty QPR Softwaren operatiiviseksi johtajaksi (Chief Operating Officer) ja johtoryhmän jäseneksi 10.1.2024 alkaen. Maliniemen vastuualueeseen kuuluu QPR:n ohjelmistotuotekehitys, pilvipalvelukehitys ja -tuotanto sekä asiakastukipalvelut.

Operatiivisen johtajan rooli on uusi ja se on osa yhtiön 14.12.2023 tiedottamaa strategiansa tarkennusta ja siihen liittyvää organisaatiorakenteen muutosta.

Maliniemi on työskennellyt johto- ja asiantuntijatehtävissä yli 20 vuotta. Maliniemi on tehnyt pitkän uran QPR:ssä, jossa hän on vastannut kumppanuuksista ja teknisestä konsultoinnista. Hän on myös johtanut QPR:n asiakaspalvelu-, pilvipalvelu- ja tekniset palvelut -yksikköjä. QPR:n ulkopuolella Maliniemi työskenteli Mawell Oyj:ssä, jossa hän perusti ja käynnisti heidän asiakastukitoimintansa. Hän on työskennellyt myös TietoEvryssä asiakastuesta ja käyttöönotoista vastaavana päällikkönä.

”Olen erittäin iloinen, että tähän tehtävään valittiin vahva ehdokas yhtiön sisältä. Mikan vahva tausta ja pitkä kokemus ohjelmistoalan eri tehtävistä antaa erinomaiset lähtökohdat  QPR:n operatiivisen toiminnan johtamiseen ja kehittämiseen. Toivotan Mikan lämpimästi tervetulleeksi QPR:n uudeksi operatiiviseksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi”, kommentoi QPR Softwaren toimitusjohtaja Heikki Veijola.

Lisätietoja:

QPR Software Oyj

Heikki Veijola

Puh. +358 40 922 6029

QPR Software lyhyesti

QPR Software Oyj (Nasdaq Helsinki) tarjoaa asiantuntijapalveluja ja ratkaisuja toiminnan johtamiseen ja kehittämiseen, sekä muutoshankkeiden ja operatiivisen toiminnan tukemiseen. Näiden tueksi QPR Software toimittaa yli 50 maassa strategian toimeenpanon, tulos- ja prosessijohtamisen, prosessianalyysin sekä kokonaisarkkitehtuurin ratkaisuja tukevia ohjelmistoja.

www.qpr.com/fi

www.qpr.com/fi