QPR SOFTWARE OYJ                  LEHDISTÖTIEDOTE               15.1.2024 KLO 10

Olli Vihervuori on nimitetty QPR Software Oyj:n Chief Technology Officeriksi (CTO).

Vihervuoren tehtävänä on vahvistaa yhtiön kasvua Digital Twin of an Organization (DTO) ohjelmistoratkaisujen johtavana toimijana ja vastata tuotteiden ja niiden perustana olevan tutkimuksen ja teknologian kehittämisestä ja johtamisesta. Vihervuori on yli 13 vuoden ajan toiminut QPR:llä erilaisissa tehtävissä konsultointipalveluiden ja tuoteportfolion parissa. Vihervuori aloittaa uudessa tehtävässään heti.

“Olen erittäin tyytyväinen, että pääsemme vauhdittamaan tarkennettua strategiaamme Ollin kaltaisella huippuosaajalla, joilla on vahvat näytöt organisaatiossamme. Roolissa korostuu strategiamme perustana oleva asiakaskokemus ja tuoteportfoliomme puolella haluamme varmistaa, että asiakkaidemme käytössä ovat alan parhaimmat ja heille sopivimmat ratkaisut,” kommentoi QPR Softwaren toimitusjohtaja Heikki Veijola.

QPR Softwaren nykyinen Chief Technology Officer ja johtoryhmän jäsen Pekka Keskiivari on päättänyt jättää yhtiön. Keskiivarin työsuhde yhtiössä päättyy maaliskuun alussa.

”Keskiivari on vahvistanut QPR:n ohjelmistotuotekehityksen, pilvipalvelukehityksen ja -tuotannon sekä asiakastukipalveluidemme fokusta sekä tuottavuutta ja tehnyt erinomaista työtä johtaessaan näitä toimintoja. Kiitän Pekkaa lämpimästi hänen arvokkaasta panoksestaan yhtiölle ja toivotan hänelle mitä parhainta menestystä jatkossa,” sanoo Veijola.

Lisätietoja:

QPR Software Oyj

Heikki Veijola

Puh. +358 40 922 6029

QPR Software lyhyesti

QPR Software Oyj (Nasdaq Helsinki) tarjoaa asiantuntijapalveluja ja ratkaisuja toiminnan johtamiseen ja kehittämiseen, sekä muutoshankkeiden ja operatiivisen toiminnan tukemiseen. Näiden tueksi QPR Software toimittaa yli 50 maassa strategian toimeenpanon, tulos- ja prosessijohtamisen, prosessianalyysin sekä kokonaisarkkitehtuurin ratkaisuja tukevia ohjelmistoja.

www.qpr.com/fi

www.qpr.com/fi