סלברייט מרחיבה את קשריה האסטרטגיים עם הממשל הפדרלי של ארה"ב

משיקה את החטיבה העסקית Cellebrite Federal Solutions עם רכישת חברתCyber Technology Services, Inc. ומינוי ארבעה דירקטורים בלתי-תלויים בעלי מוניטין


פתח תקווה, ישראל ו-וירג'יניה, ארה"ב, July 17, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- סלברייט (NASDAQ: CLBT), מובילה בפתרונות לחקירות דיגיטליות עבור המגזר הציבורי והפרטי, הקימה באופן רשמי את Cellebrite Federal Solutions ('סלברייט פתרונות פדרליים'), אשר תגדיל את יכולתה של החברה לשרת את הצרכים הייחודיים של הממשל הפדרלי בארה"ב באמצעות פלטפורמתCase-to-Closure (C2C) שלה, המבוססת AI ומאיצה את תהליכי עשיית הצדק.

המהלך החדש הזה מתבסס על ההיסטוריה הארוכה והמצליחה של סלברייט עבור לקוחות במערכת המשפט האמריקאית, גופי הביטחון, המודיעין, וסוכנויות אזרחיות-פדרליות אחרות עם פלטפורמת C2C שלה, המסייעת לשמור על הביטחון וההגנה על כלל האזרחים האמריקאים.

מרכיב מרכזי במהלך הוא רכישת Cyber Technology Services, Inc. (CyTech). חברת Cytech, שנוסדה בשנת 2002, מביאה עמה מומחיות נרחבת בתחום השירות ובפורנזיקה דיגיטלית. עובדי CyTech יהוו חלק מ- Cellebrite Federal Solutions, הם ירחיבו וישלימו את היכולות של סלברייט, תוך תמיכה בתהליך הרחבת פעילות החברה בשוק הפדרלי.

המהלכים עליהם מכריזה היום סלברייט תומכים באסטרטגיית החברה להרחיב באופן משמעותי את עסקיה עם לקוחות פדרליים בארה"ב, בטווח הארוך. תנאי העסקה לא נחשפו.

"הצעד הנוכחי משקף את המסירות והתמיכה שלנו בגופי הממשל הפדרלי, כדי שיהיו להם את כלי החקירות הדיגיטליות הטובים ביותר", אמר טום הוגאן, יו"ר פעיל של סלברייט. "עם תגבור הטאלנטים של CyTech אנחנו במקום טוב עוד יותר שמאפשר לנו לתת מענה לצרכי הלקוחות הפדרליים שלנו ולתמוך בהם בביצוע משימותיהם."

"הקמת יחידה ייעודית זו מדגישה את המחויבות האסטרטגית של סלברייט למגזר הפדרלי, מתוך הכרה בתפקידם הקריטי ובפוטנציאל שלו, וזאת כחלק מהמשימה שלנו להגביר את ביטחון הציבור ולהאיץ את הצדק", אמר יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט. "הצעד הזה בשילוב עם ההשקעות שאנו מבצעים במסגרת תהליך קבלת הסמכת FedRAMP לפתרונות ה- SaaSשלנו (הרשאה למכור שירותי ענן לממשל האמריקאי), הם ביטוי לצעדים האסטרטגיים בהם סלברייט נוקטת כדי לתת מענה לצרכים המתפתחים של הלקוחות הפדרליים שלנו בארה"ב, וכדי לאפשר עוד הזדמנויות לשיתוף פעולה אתם בשנים הקרובות."

את היחידה החדשה יוביל אריק זקוויץ. אריק מוביל את עסקיה של סלברייט במגזר הפדרלי בארה"ב משנת 2020. בשנת 2023, הלקוחות הפדרליים בארה"ב היוו כ-19% מההכנסות השנתיות החוזרות של סלברייט במגזר הציבורי, עלייה של 21% מהשנה הקודמת. אריק מביא אתו נסיון עשיר ומומחיות בתוכנה למגזר הציבורי, כולל בתפקידיו הקודמים ב-Quest Software, Micro Focus ו-Attachmate.

"זוהי הזדמנות שמשנה את כללי המשחק עבור CyTech, ואנו שמחים להצטרף לסלברייט כדי לנצל בצורה אופטימלית את השותפויות הייחודיות האלו עם הממשל הפדרלי של ארה"ב", אמר טים פול (Tim Poole), נשיא Cytech לשעבר וכיום סגן נשיא של Cellebrite Federal Solutions. "מנסיוני הארוך בפורנזיקה דיגיטלית, אני יודע ממקור ראשון עם מה הלקוחות שלנו מתמודדים. אנו כאן כדי לחזק את הפתרונות המדהימים של סלברייט, שיסייעו ללקוחות הפדרליים שלנו בארה"ב לעמוד ביעדים שלהם."

בנוסף, Cellebrite Federal Solutions מקימה מועצת מנהלים של דירקטורים בלתי תלויים ברמה עולמית. דירקטורים אלה מביאים איתם נסיון עשיר עם מגוון מיומנויות בעלות ערך: במערכת הביטחון האמריקאית, במודיעין סייבר, שירותיSaaS וקלאוד, והתמחות בתחום התביעה.

ארבעת הדירקטורים הבלתי תלויים הם:

  • רב אלוף (במיל') קן טובו (Lt. Gen. Ken Tovo): לשעבר מפקד יחידת "הכומתות הירוקות" ומפקדת הכוחות המיוחדים של צבא ארה"ב.
    • קן, מנהיג בולט במבצעים מיוחדים ותכנון אסטרטגי, עם קריירה של 35 שנים, החל משירות ביחידת "הכומתות הירוקות" ועד להובלתם של כ-34,000 פקודים בפיקוד המבצעים המיוחדים של צבא ארה"ב. קן מכהן כיום במועצת המנהלים של מספר חברות, משמש יו"ר קרן "הכומתות הירוקות", ארגון ללא מטרות רווח המוקדש לסייע לחיילי יחידת "הכומתות הירוקות" של צבא ארה"ב ומשפחותיהם, וכן חבר במועצה המייעצת של עמותה המסייעת בצרכים חינוכיים של בני משפחות של אנשי השירות שנהרגו, נפגעו או נפצעו קשה. בנוסף, קן הוא נשיא של DOL Enterprises, חברת ייעוץ המספקת שירותים בעיקר במגזרי הביטחון והטכנולוגיה.
  • ד"ר בארי ווסט (Dr. Barry West): לשעבר CIO (מנהל מערכות מידע ראשי) ו-CISO (סמנכ"ל אבטחת מידע) במשרד הסחר האמריקאי ובמחלקה לבטחון המולדת בארה"ב.
    • ד"ר ווסט הוא טכנולוג ותיק ומנהל עם למעלה מ-40 שנות ניסיון בתחום ה-IT, כולל מומחיות במגוון תחומים בהם: אבטחת סייבר, מחשוב ענן וחדשנות. הניסיון של ד"ר ווסט כולל תפקידי CIO במספר גופים פדרליים כמו: FDIC, PBGC, DOC, FEMA, NWS ו-DHS. נכון לעכשיו, הוא משמש כמייסד ומנכ"ל West Wing Advisory Services, LLC.
  • מארק פרר (Mark Ferrer): COO (סמנכ"ל תפעול ראשי) לשעבר של SAP
    • מארק הוא מנהל תפעול גלובלי מנוסה, המכהן כיום בדירקטוריון של Blue Ridge Networks ו-Vbrick Corp. בעברו שימש בתפקידי ניהול בכירים ב- Citrix, SAP, HP ותפקידי מנכ"ל משמעותיים בשתי חברות ציבוריות, בהן תרם לצמיחה משמעותית בשווי השוק וליוזמות אסטרטגיות בתעשיית הטכנולוגיה.
  • ברברה גרווה (Barbara Grewe) : ראש ועדת החקירה של ה-FBI על אירועי 9/11
    • ברברה היא מקצוענית ותיקה עם רקע מגוון באסטרטגיה בינלאומית, מדיניות ואבטחת סייבר, לאחר שמילאה תפקידים בכירים בתאגיד MITRE, ובוועדת החקירה של ה-FBI בעניין אירועי ה9/11. נסיונה כולל ייעוץ ניהולי אסטרטגי ב-McKinsey & Co, דרך ליטיגציה ב-Covington & Burling, ועד שירות כעוזרת התובע הכללי של ארה"ב. ניסיון זה משקף את מגוון יכולותיה ואת מחויבותה לשירות הציבורי.

אודות סלברייט

החזון של סלברייט (נאסד"ק: CLBT) הוא לאפשר ללקוחותיה ברחבי העולם לפעול להצלת חיי אדם והגנה עליהם, בטיוב תהליכי מיצוי ראיות תוך שמירה על פרטיות המידע. סלברייט היא המובילה הגלובלית בשוק הפתרונות לחקירות דיגיטליות בסקטורים הציבורי והפרטי. החברה מאפשרת לארגונים להתמודד עם המורכבויות של חקירות דיגיטליות המאושרות ע"פ חוק, באמצעות ייעול של תהליכי החקירה. אלפי סוכנויות אכיפת החוק ותאגידים מובילים משתמשים בפלטפורמת החקירות

הדיגיטלית של סלברייט, המשנה את הדרך בה לקוחות אוספים, בוחנים, מנתחים ומנהלים מידע ראייתי במסגרת חקירות המתנהלות ע"פ חוק. למידע נוסף, בקרו ב-www.cellebrite.com.

למידע נוסף:

מדיה
Victor Cooper
Sr. Director of Corporate Communications + Content Operations
Victor.cooper@cellebrite.com
+1 404.804.5910

קשרי משקיעים
Andrew Kramer
Vice President, Investor Relations
investors@cellebrite.com
+1 973.206.7760