סלברייט ממנה את סיגלית שביט לתפקיד סמנכ"לית מערכות מידע גלובאלית

הבחירה במומחית אבטחת סייבר מנוסה לתפקיד מדגישה את מחוייבות החברה לחדשנות טכנולוגית המאיצה את תהליכי עשיית הצדק


פתח תקווה, ישראל, Aug. 01, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- חברת סלברייט (נאסד"ק: CLBT), מובילה עולמית בפתרונות לחקירות דיגיטליות למגזר הציבורי והפרטי, הודיעה היום על מינויה של סיגלית שביט לתפקיד סמנכ"לית מערכות מידע גלובאלית (CIO) של החברה.

שביט מצטרפת לצוות הניהול הבכיר של החברה, ומביאה עימה יותר מ-30 שנות ניסיון לצוות מערכות המידע והאבטחה של סלברייט. בתפקיד חדש זה, הכפוף ישירות למנכ"ל יוסי כרמיל, שביט תמלא תפקיד מרכזי בהרחבת יכולתה של החברה לחדש ולתמוך בלקוחותיה ובמאמציהם להאיץ את עשיית הצדק ברחבי העולם.

שביט מצטרפת לסלברייט בתקופה שבה החדשנות והתשתית הטכנולוגית של החברה הן בעלות חשיבות מכרעת לתמיכה בלקוחותיה, כדי לשמור על עליונות מול התחכום הגדל והולך של גורמים עברייניים ברשת ולנוכח הצמיחה ההולכת וגדלה בכמות הראיות דיגיטליות. שביט תתמקד במספר משימות ביניהן, להבטיח שארגוני מערכות המידע והאבטחה של סלברייט ימשיכו לתמוך בצרכים היומיומיים של החברה, להגיב בנחישות לאיומי הסייבר המתפתחים, למנף בינה מלאכותית ולהאיץ את החדשנות בחברה.

"המומחיות של סיגלית במערכות מידע ואבטחה ובפתרונות חדשנות לארגוני SaaS גדולים משפרת את יכולתה של סלברייט לקדם את משימתה: האצת תהליכי עשיית הצדק", אמר יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט. "אנו שמחים לשלב את הידע והמנהיגות שלה בחברה כעת, מה שיאפשר לנו להעניק שירות טוב אף יותר ללקוחות ולעובדים שלנו".

שביט נבחרה לאחת מ-25 הנשים המובילות בתחום אבטחת הסייבר בדירוגים של מספר עתונים, ושימשה בתפקידי CIO ו-COO בחברות FedEx Express, ECI Telecom, CyberArk ולאחרונה ב-KTrust. במהלך כהונתה ב-CyberArk, שביט מילאה תפקיד קריטי בהפיכת החברה לחברת ענן/SaaS ברמת Enterprise.

"זה כבוד גדול להיות כאן ולהוביל צוות שמעצים ומניע את סלברייט ואת לקוחותיה קדימה", אמרה סיגלית שביט. "אני שמחה לקדם את המשימה המשמעותית של הצוות שלי, אימוץ אסטרטגיה דיגיטלית ברורה ומודרנית כדי לשפר את היעילות ולהאיץ תהליכי חדשנות בחברה".

אודות סלברייט

החזון של סלברייט (נאסד"ק: CLBT) הוא לאפשר ללקוחותיה ברחבי העולם לפעול להצלת חיי אדם והגנה עליהם, בטיוב תהליכי מיצוי ראיות תוך שמירה על פרטיות המידע. סלברייט היא המובילה הגלובלית בשוק הפתרונות לחקירות דיגיטליות בסקטורים הציבורי והפרטי. החברה מאפשרת לארגונים להתמודד עם המורכבויות של חקירות דיגיטליות המאושרות ע"פ חוק, באמצעות ייעול של תהליכי החקירה. אלפי סוכנויות אכיפת החוק ותאגידים מובילים משתמשים בפלטפורמת החקירות הדיגיטלית של סלברייט, המשנה את הדרך בה לקוחות אוספים, בוחנים, מנתחים ומנהלים מידע ראייתי במסגרת חקירות המתנהלות ע"פ חוק. למידע נוסף, בקרו ב-www.cellebrite.com.


Sigalit Shavit