Offentliggørelse af prospektet for Investeringsforeningen Danske Invest

Vi skal herved oplyse, at der er foretaget ændringer i prospektet for Investeringsforeningen Danske Invest.

• Stiftelse af 2 nye andelsklasser i afdeling Norden Ansvarligt Fokus - Akkumulerende KL samt en ny andelsklasse i afdeling Structured Credit - Investment Grade, Accumulating.
  • Implementering af navneændringer vedtaget på generalforsamlingen og godkendt af Finanstilsynet for følgende afdelinger, hvor KL er fjernet i navnet for:

Mix - Akkumulerende KL
Mix Defensiv - Akkumulerende KL
Mix Offensiv - Akkumulerende KL
Mix Offensiv Plus - Akkumulerende KL

• Ændring af bestyrelsens fastsatte restriktioner og præciseringer vedrørende investeringerne for afdelingerne: Global Ansvarlig Portefølje 20 - Akkumulerende KL, Global Ansvarlig Portefølje 35 - Akkumulerende KL, Global Ansvarlig Portefølje 50 - Akkumulerende KL, Global Ansvarlig Portefølje 65 - Akkumulerende KL, Global Ansvarlig Portefølje 80 - Akkumulerende KL, Mix - Akkumulerende, Mix Defensiv - Akkumulerende, Mix Offensiv - Akkumulerende samt Mix Offensiv Plus - Akkumulerende.
  • Opdatering i forhold til søgning om optagelse af andelsklassen Global Index 2 - Akkumulerende under afdelingen Global Index 2 - Accumulating på Nasdaq Copenhagen.

Prospektet kan fra i dag ses på www.danskeinvest.dk.

DANSKE INVEST
MANAGEMENT A/S