Lantronix הודיעה על הזוכים בפרסי תוכנית שותפי ערוץ SmartEdge לשנת 2024

זוכי SmartEdge, המייצגים את מערכת השותפים הגלובלית והמגוונת של Lantronix, מספקים לעולם את הפתרונות עטורי הפרסים של Lantronix


אירווין, קליפורניה, Sept. 06, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), ספקית מובילה גלובלית של פתרונות אינטרנט של הדברים (IoT), מחשוב וקישוריות, הודיעה היום על הזוכים בפרסי תוכנית השותפים של SmartEdge™ לשנת 2024, המדגישים את שותפי הערוץ המובילים שלה בצפון אמריקה; אסיה פסיפיק; ואירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

"הזוכים בתוכנית השותפים של SmartEdge השנה מניעים מכירות ברחבי העולם ומפתחים קשרים עם הלקוחות המשותפים שלנו, ותורמים למעמדה של Lantronix כמובילה עולמית בתחום המחשוב והקישוריות, המאפשרת בינת קצה עם פתרונות עטורי פרסים עבור יישומי AI, Embedded, IoT ו-IT", אמר קורט הוף (Kurt Hoff), סמנכ"ל מכירות עולמיות ב-Lantronix. "אנו משבחים את מאמציהם ומצפים לעוד שנים רבות של הצלחה הדדית".

הזוכים בפרס SmartEdge לשנת 2024 של Lantronix הם:

צפון אמריקה
שותפת השנה של SmartEdge: TD Synnex
שותפת חדשנות של SmartEdge: WWT
שותפת תוכנה ושירותים של SmartEdge: Charter

אסיה פסיפיק (APAC)
שותפת השנה של SmartEdge: Nexty
שותפת חדשנות של SmartEdge: Shanghai Scopecon Technology Co., Ltd.
שותפת תוכנה ושירותים של SmartEdge: Sheeltron Digital Pvt. Ltd.
מצטרפת חדשה ל- SmartEdge: EDOM

אירופה/המזרח התיכון/אפריקה (EMEA)
שותפת השנה של SmartEdge: Atlantik Elektronik GmbH
שותפת חדשנות של SmartEdge: Linkwave
שותפת תוכנה ושירותים של SmartEdge: SOL
מצטרפת חדשה ל- SmartEdge: Netsecurity

במשך למעלה משני עשורים, Lantronix מספקת לשותפי הערוץ שלה חבילה של פתרונות אמינים, מאובטחים וקלים לפריסה, כולל ניהול Out-of-Band, מתגים, מערכת מודולים (SoM) ומעקבים. כמובילה עולמית, Lantronix מסייעת ללקוחותיה להגדיל את הפרודוקטיביות, כל זאת תוך תמיכה על ידי צוות השירות יוצא הדופן של Lantronix. שותפי הערוץ של Lantronix מהווים חלק חשוב במערכת האקולוגית של תמיכת הלקוחות של Lantronix.

"הזכייה בפרס שותפת הערוץ Lantronix SmartEdge מסמלת את ההצלחה יוצאת הדופן שלנו כשותפת ערוץ מוערכת באזור EMEA, המביאה פתרונות מתקדמים לארגונים מובילים ברחבי העולם", אמר אלברט ווינדמייסר (Albert Windmeisser), מנהל קו בחברת Atlantik Elektronik GmbH.

"לכבוד הוא לנו לזכות בפרס SmartEdge היוקרתי של Lantronix, מובילה עולמית בטכנולוגיה", אמר סטיבן צ'אונג (Steven Chaung), מנהל בכיר ב-EDOM Technology Co Ltd. "אנו מאמתים את מעמדנו כאחד משותפי הערוצים המובילים של Lantronix באזור APAC, ואנו אסירי תודה על שיתוף הפעולה עם Lantronix בהבאת הפתרונות החדשניים ועטורי הפרסים שלה לארגונים המובילים בעולם".

"אנו גאים מאוד לזכות בפרס SmartEdge של Lantronix, המכיר בהצלחה שלנו כשותפת ערוצים מובילה בצפון אמריקה", אמר ריאן אבל (Ryan Abel), מנהל הכנסות ראשי ב-Charter Communications. "אנו שמחים להביא לעולם את פתרונות הבינה המלאכותית, ה-Embedded, ה-IoT וה-IT יוצאי הדופן של Lantronix".

תוכנית שותפי SmartEdge של Lantronix מיועדת לסייע למשווקי ערך מוסף (VAR) ומשלבי מערכות (SIs) להניע הכנסות על ידי בידול ההיצע שלהם עם פתרונות האינטרנט של הדברים התעשייתיים (IoT), ניהול Out-of-Band (OOBM) והניידות/קישוריות החדשניים של Lantronix.

לקבלת מידע נוסף על תוכנית השותפים של Lantronix SmartEdge, בקרו באתר https://www.lantronix.com/partners/.

אודות Lantronix

לנטרוניקס (Lantronix Inc) היא ספקית גלובלית של פתרונות IoT, מחשוב וקישוריות המכוונות לתעשיות בצמיחה גבוהה, כולל ערים חכמות, רכב וארגונים. המוצרים והשירותים של Lantronix מעצימים חברות להגיע להצלחה בשווקי ה-IoT הצומחים עם אספקת פתרונות הניתנים להתאמה ונותנים מענה לכל שכבה בערמת התקני ה-IoT. הפתרונות המובילים של Lantronix כוללים תשתית תחנות משנה חכמות, מערכות מידע/בידור ומעקב וידאו, וכן ניהול מתקדם מחוץ לפס (OOB) עבור מחשוב ענן וקצה.

לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של Lantronix.

הצהרת "נמל מבטחים" במסגרת חוק הרפורמה בליטיגציה פרטית בניירות ערך משנת 1995: הודעה זו לעיתונות מכילה הצהרות צופות פני עתיד כמשמעותן בחוקי ניירות ערך פדרליים, כולל, ללא הגבלה, הצהרות הקשורות לתוכנית שותפי הערוץ של SmartEdge לשנת 2024, כולל הצהרות לגבי מעמדם בתעשייה בנושא אמינות, אבטחה וגמישות. הצהרות צופות פני עתיד אלה מבוססות על הציפיות הנוכחיות שלנו והן כפופות לסיכונים ואי ודאויות משמעותיים שעלולים לגרום לתוצאות בפועל, לעסקים עתידיים, למצב הפיננסי או לביצועים שלנו להיות שונים באופן מהותי מהתוצאות ההיסטוריות שלנו או מאלה המובעות או משתמעות בכל הצהרה צופה פני עתיד הכלולה בהודעה לעיתונות זו. הסיכונים ואי הוודאות הפוטנציאליים כוללים, אך אינם מוגבלים לגורמים כגון ההשפעות של תנאים כלכליים אזוריים ועולמיים שליליים או מחמירים או חוסר יציבות בשוק על העסק שלנו, כולל השפעות על החלטות רכישה של לקוחותינו; יכולתנו למתן כל הפרעה בשרשראות האספקה שלנו ושל הספקים שלנו עקב מגפת COVID-19 או התפרצויות אחרות, מלחמות ומתחים אחרונים באירופה, אסיה והמזרח התיכון, או גורמים אחרים; תגובות עתידיות למשברים בתחום בריאות הציבור והשפעותיהם; סיכוני אבטחת סייבר; שינויים בחוקים, בתקנות ובתעריפים החלים על ממשלות ארה"ב ומדינות זרות; היכולת שלנו ליישם בהצלחה את אסטרטגיית הרכישות שלנו או לשלב חברות שנרכשו; קשיים ועלויות של הגנה על פטנטים וזכויות קנייניות אחרות; רמת החובות שלנו, היכולת שלנו לשרת את החובות שלנו והמגבלות בהסכמי החוב שלנו; וכל הגורמים הנוספים הכלולים בדוח השנתי שלנו על גבי טופס 10-K לשנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני 2023, שהוגש לרשות ניירות ערך האמריקאית ("SEC") ב-12 בספטמבר 2023, לרבות בסעיף שכותרתו "גורמי סיכון" בסעיף 1A בחלק I של דו"ח זה; בדו"ח הרבעוני שלנו על גבי טופס 10-Q לרבעון הפיסקלי שהסתיים ב-31 במרץ 2024, שהוגש ל-SEC ב-2 במאי 2024, כולל בסעיף שכותרתו "גורמי סיכון" בסעיף 1A בחלק II של דוח זה; כמו גם בהגשות הציבוריות האחרות שלנו ל-SEC. גורמי סיכון נוספים עשויים להיות מזוהים מעת לעת בהגשות העתידיות שלנו. ההצהרות הצופות פני עתיד הכלולות בהודעה זו מתייחסות רק לתאריך זה, ואיננו מתחייבים לעדכן הצהרות צופות פני עתיד אלה כדי לשקף אירועים או נסיבות עתידיים.

© 2024 Lantronix, Inc כל הזכויות שמורות. Lantronix הוא סימן מסחרי רשום. סימנים מסחריים ושמות מסחריים אחרים הם של בעליהם בהתאמה.

Lantronix Media Contact: 
Gail Kathryn Miller
Corporate Marketing &
Communications Manager
media@lantronix.com
949-212-0960

Lantronix Analyst and Investor Contact:
Jeremy Whitaker
Chief Financial Officer
investors@lantronix.com
949-450-7241