BUITENGEWONE ALGEMENE VERGADERING VAN AANDEELHOUDERS BRUNEL INTERNATIONAL N.V.

AMSTERDAM, Oct. 07, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Aandeelhouders en andere vergadergerechtigden van Brunel International N.V. (‘Vennootschap’) worden uitgenodigd tot het bijwonen van de buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders op maandag 25 november 2024 te 16.00 uur ten kantore van Brunel International N.V. aan het John M. Keynesplein 33, 1066 EP Amsterdam.

Agenda:

1.      Opening
2.      Voorstel tot benoeming van de heer A. (Aad) Kuiper als lid van de raad van commissarissen (ter beslissing)
3.      Sluiting

De agenda met toelichting ligt ter inzage en is kosteloos verkrijgbaar bij Brunel International N.V., John M. Keynesplein 33, 1066 EP Amsterdam, en is te raadplegen op de website van Brunel International N.V. (www.brunelinternational.net).

Toegang tot de vergadering hebben zij die op 28 oktober 2024, na verwerking van alle bij- en afschrijvingen per die datum (de “Registratiedatum”) in bezit zijn van aandelen Brunel International N.V. en de wens om de vergadering te bezoeken hebben kenbaar gemaakt.

Aanmelding
Aandeelhouders, vruchtgebruikers en pandhouders van aandelen, voor zover aan hen het recht tot toegang tot de algemene vergadering van aandeelhouders toekomt, die de vergadering in persoon of door een gevolmachtigde wensen bij te wonen, dienen dit via www.abnamro.com/evoting of via de intermediair waar hun aandelen in administratie zijn vanaf 29 oktober 2024 tot uiterlijk 18 november 2024, 17:00 uur aan ABN AMRO kenbaar te maken. De intermediairs dienen uiterlijk op 19 november 2024 vóór 13:00 uur via www.abnamro.com/intermediary een verklaring te verstrekken waarin is opgenomen het aantal aandelen dat door de betreffende aandeelhouder op de Registratiedatum gehouden en ter registratie aangemeld wordt waarna de aandeelhouders een bewijs van registratie (‘Registratiebewijs’) krijgen dat geldt als toegangsbewijs voor de vergadering. Bij de aanmelding worden de intermediairs verzocht om de volledige adresgegevens van de betreffende uiteindelijke houders te vermelden teneinde een efficiënte controle te kunnen doen op het aandeelhouderschap op de Registratiedatum.

Toegang tot de vergadering wordt verleend op vertoon van het Registratiebewijs.
De stem- en vergaderrechten kunnen ook worden uitgeoefend door een gevolmachtigde. Een volmacht en steminstructie kan vanaf 29 oktober 2024 tot 18 november, 17:00 uur elektronisch verleend worden via www.abnamro.com/evoting. Indien aandeelhouders en andere vergadergerechtigden niet in de gelegenheid zijn elektronisch een volmacht en steminstructie te verlenen, kunnen aandeelhouders en andere vergadergerechtigden uiterlijk tot 18 november 2024, 17:00 uur een schriftelijke volmacht ten kantore van de Vennootschap deponeren. De gevolmachtigde dient het Registratiebewijs en een kopie van de volmacht vóór de vergadering in te leveren bij de inschrijfbalie.

Voor toelating tot de vergadering kan men worden verzocht een geldig legitimatiebewijs te tonen.

Amsterdam, 7 oktober 2024

De raad van bestuur