Nokia Mediamaster 150 S ja 150 T laajentavat Nokian digitaalivastaanotinten valikoimaa

Maaliskuu 11, 2003 - Nokia on tänään julkistanut Nokia Mediamaster 150 digitaalivastaanottimen, josta on versiot sekä satelliittilähetysten että  maanpäällisten lähetysten vastaanottoon. Nokia Mediamaster 150 -vastaanottimella voi katsella laajaa valikoimaa uutisia, viihdeohjelmia, urheilua tai koko perheen ohjelmia ilman erillistä tilaussopimusta, sillä laite tarjoaa käyttäjälle pääsyn kaikkiin vapaisiin digitaalisiin televisio- ja radiokanaviin.

"Nokia Mediamaster 150 digitaalivastaanottimet sopivat erittäin hyvin kuluttajille, jotka haluavat helposti päästä käyttämään digitaalisen television laajaa viihdetarjontaa ilman erillistä kuukausittaista tilausmaksua", sanoo Nokia Home Communications -yksikön myyntijohtaja Jukka Tiitu. "Mediamaster 150 vastaanottimella voi nauttia edullisesti digitaalisen television tarjonnasta."

DVB-T -standardiin (Digital Video Broadcast Terrestrial) perustuvat Nokia Mediamaster 150 S ja Mediamaster 150 T tarjoavat käyttäjälle pääsyn kaikkiin vapaisiin digitaalisiin televisio- ja radiokanaviin. Tyylikkäät ja modernit Nokia Mediamaster -vastaanottimet sopivat hyvin kotiympäristöön. Molemmat mallit ovat vähän tilaa vieviä ja niissä on titaaninharmaa kansi.

Nokia Navi(TM) Bar -kuvaruutuvalikoiden ja elektronisen ohjelmaopaan ansiosta Nokia Mediamaster 150 on  helppokäyttöinen ja televisiokanavan tai muun digitaalisen sisällön valinta on nopeaa. Käyttäjä voi luoda jopa kahdeksan henkilökohtaista suosikkilistaa satojen kanavien valikoimasta. Molemmissa laitteissa on myös joitakin Nokia suosituimpia pelejä, kuten  Snake ja Card Deck -pasianssi.

Molemmissa malleissa on myös erinomaisen äänen takaava Dolby(TM)Digital äänentoisto.

Laitteet ovat saatavilla Euroopassa vuoden 2003 toisella vuosineljänneksellä.

Nokia
Nokia on johtava langattoman tulevaisuuden rakentaja. Kokemus ja innovatiivisuus sekä käyttäjäystävälliset tuotteet ja luotettavat ratkaisut ovat tehneet yhtiöstä maailman suurimman matkapuhelinvalmistajan ja yhden johtavista matkapuhelin-, kiinteiden ja IP-verkkojen toimittajista. Nokian tavoitteena on parantaa yritysten tehokkuutta ja rikastuttaa ihmisten jokapäiväistä elämää yhdistämällä langattomuuden edut Internetiin. Nokialla on laaja omistajapohja ja sen osake on listattu kuudessa pörssissä.

Lisätietoja:

Nokia Home Communications